Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door eugel
#16006
Hallo,

ben hier bezig met wswin en loop tegen een klein probleempje aan.
wswin upload het gif plaatje minidisplay.gif hier elke 2 minuten naar internet.
je kunt dit gif plaatje aanpassen in wswin. In dit plaatje wordt de weersverwachting van Wswin aangegeven. Wat ik eigenlijk wil is de weersverwachting van mijn Vantage pro2 in dit plaatje (minidisplay) zien.
Volgens mij moet ik iets invullen in wswin onder: Weer|weersvoorspelling|tekst en hier ergens de %forecast% tekst invullen en later in de parameters van minidisplay.gif een X zetten bij: toon%wx_own_txt1..3%
Ben er mee aan het stoeien geweest maar krijg er nog niks uit. Wat doe ik fout?

Groeten Marcel.

weerstation-hengelogld.nl
Door Eckie76
#16007
Volgens mij is het niet mogelijk de voorspelling uit de Vantage in de Minidisplay te krijgen.

Wel kan je zelf een minidisplay knutselen en dan lukt het zeer zeker wel.
Door eugel
#16012
@ Martijn

http://www.weerstation-hengelogld.nl/xm ... isplay.gif
is mijn url waar mijn minidisplay staat. Weersverwachting staat hier in. Wat ik wil, is de weersverwachting die uit mijn weerstation (vantage pro) komt, in mijn minidisplay terug zien.

@ Olaf

ja klopt is ook een manier natuurlijk. Maar waarom moeilijk doen als het misschien op een makelijke manier kan;)
Maar mocht hier geen oplossing komen dan kan ik me daar mee gaan vermaken.
dank je.



Groeten Marcel.
Door eugel
#16019
Eckie76 schrijft:
Hey Marcel,

ik zal eens navragen bij Werner Neudeck (goede bekende van Werner Krenn die heel veel support geeft bij WS Win.



Oke olaf,

bedankt voor je medewerking. Mijn duits tikken is niet zo goed, het lezen gaat redelijk.
We wachten af.

nogmaals bedankt alvast

Groeten marcel

Weerstation Hengelo gld