Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Willie
#16553
Dan maar een ander prog.
B)
Heb met Werner Krenn contact gezocht maar niets van hem vernomen.
Omdat we een proef willen doen voor school (Afd Nask)hebben we op zijn verzoek op zijn pagina (Schulen und Lehrer erhalten Sonderkonditionen, bitte mit mir in Verbindung setzen. ) hem benaderd maar niets van hem vernomen.:(
We hadden WS win een paar weken uit geprobeerd (Proef versie loopt 180 min)en wilde nu gaan starten met de bestelling voor school maar krijgen geen antwoord.

Wie weet anders een goede vervanger voor ws win zodat we toch kunnen starten met de proef.
Door Willie
#16566
Eckie76 schrijft:
www.pcwetterstation.de

Als je via die site WS Win bestelt, dan moet dat toch zo gepiept zijn of niet?

http://www.shareit.com/product.html?pro ... nguageid=2


Heb hem via die site bericht.
Omdat dit een proefopstelling voor een school is wilde we weten wat er bedoeld werd met (Schulen und Lehrer erhalten Sonderkonditionen, bitte mit mir in Verbindung setzen. )
Er gaan namelijk meerdere leerlingen gebruik van maken als we van me thuis de koppeling met school tot stand kunnen brengen.
Of dit toegestaan is willen we weten.
En wat de kosten dan zijn. Maar niets van hem vernomen,en nog een keer extra verzonden omdat eventueel niet aankomen van een mail ook bestaat.
Maar zonder antwoord gebleven.:(
Door Willie
#16680
Heb bericht van hem.
Doet het niet voor scholen in Nederland.
Heb geld overgemaakt en had een uur later de inlog voor werkende versie.
Hij doet het ,nu moet ik de FTP nog per tien minuten laten updaten. Als ik tijd heb waag ik een poging als het me lukt want dat heb ik nog nooit gedaan.
Door Eckie76
#16686
Willie schrijft:
Heb bericht van hem.
Doet het niet voor scholen in Nederland.
Heb geld overgemaakt en had een uur later de inlog voor werkende versie.
Hij doet het ,nu moet ik de FTP nog per tien minuten laten updaten. Als ik tijd heb waag ik een poging als het me lukt want dat heb ik nog nooit gedaan.


Wat bedoel je met: "doet het niet voor scholen?"
FTP moet je met een extern programma doen, dat gaat niet met WS Win zelf.
Extern programma dat prima werkt is Fling:

http://www.nchsoftware.com/ftp/index.html

Is eenvoudig en stabiel.
Door Willie
#16709
Hallo Eckie 76

Ik bedoelde dat op zijn site staat dat het onderwijs een speciaal aanbod van hem kreeg.
Maar hij heeft me gemaild dat dat niet in Nederland kan.
Heb hem via paypal betaald en 2 uur later had ik de gegevens al.
Heb hem nu geinstalleerd en draait nu prima
Dat van de FTP (autom. uploaden)is iets wat ik zelf nog moet doen had er even geen tijd voor komt binnen kort wel zodat ik hem op het internet kan zetten.