Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerstation
#17460
Bedankt weer voor de reacties.

Het zou misschien iets met de moederborddrivers kunnen zijn, vind het alleen wel vreemd dat dit op drie systemen achter elkaar gebeurt. Ga toch de drivers er eens bijzoeken.
Aangezien ik die drivers liever niet op afstand installeer kan ik dit komend weekend pas uitproberen.

Met een ip wlan cam heb ik geen usb en de pc waar WsWin opdraait niet nodig. Daarmee omzeil ik het probleem.

Wanneer WsWin alleen draait zonder dat er iets op de usb poorten zit aangesloten is er geen enkel probleem.
Wanneer ik een gevoede usb hub gebruik, zelfs zonder dat ik iets op die hub aansluit, wordt de wmr 928 meestal niet gevonden.

Ws Win draait overigens ongeveer anderhalve maand zonder dat ik deze opnieuw op hoef te starten. Wanneer ik eerst WsWin opstart en daarna de usb cam aansluit draait alles perfect.

Ik ga er komend weekend eens mee aan de gang, Als de drivers verder kloppen zouden we misschien daarna eens wat instellingen kunnen vergelijken.

Als ik zo ver ben meld ik me wel weer.

gr,
Harrie