Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hans.smeding
#24171
Ik heb op mijn nieuwe PC pc wetterstation gedownload, maar hoe moet ik dit registreren. Wanneer ik de opname start wordt het niet automatisch geupdate.Wanneer ik op de diskette bovenin klik krijg ik alleen het informatieschermpje over het programma. Kan iemenad me hiermee helpen. Ik gebruik windows 7 icm een Nexus TFA.
Door jango
#24174
Hallo Hans

Wat ik opmaak uit je vraag heb je WsWin gedownload en geinstaleerd op je pc maar dan begint het pas.
Je moet dan een hoop instellingen in het prog. aanpassen waardoor o.a. WsWin contact maakt met je weerstation.
Het lijkt mij het beste om hiermee te beginnen en als je bij bepaalde onderdelen problemen ondervind ze hier dan stelt op het forum, het is nl. nog al omslachtig om dat zo allemaal uit te leggen.
Je moet er gewoon mee beginnen en dat zal het wel lukken denk ik

Als je alles goed hebt ingesteld zal WsWin wel data kunnen ophalen van je station.
Echter na 180 minuten zal het automatisch stoppen omdat het nog niet is geregistreerd.
Dit kan via de onderstaande link.
[url][/url]http://www.pc-wetterstation.de/de3index.html
waar wat uitleg is over het prog. onderaan klik je op de link om het prog te kopen.
Daarna krijg je een licentie bestand dat je in het prog. moet plaatsen en inloggegevens van de download pagina waar je dan alle updates kan downloaden.

Succes.

Groet Jan
Door hans.smeding
#24180
Hallo Nol,

Het staat onder C:WSWin maar die downloads begrijp ik niet. Ligt het daaraan? En de printer? Ik moet me toch ook ergens kunnen registreren want ik heb de "probeerversie" maar heb wel wachtwoorden voor de betaalde versie.
Door hans.smeding
#24181
Hallo Jan,

Ik heb al codes van mijn vorige pc via de email gekregen maar zie nergens iets waar ik deze in moet vullen. Ik heb al eens eerder aan deze site meegedaan maar mijn lartop kreeg toen kuren. Heb nu een nieuwe destktop en wil weer opnieuw beginnen, al hoewel ik alle problemen weer ondervindt met uitvallen van sensoren.
Door amvih
#24182
hans.smeding schrijft:
Hallo Jan,

Ik heb al codes van mijn vorige pc via de email gekregen maar zie nergens iets waar ik deze in moet vullen. Ik heb al eens eerder aan deze site meegedaan maar mijn lartop kreeg toen kuren. Heb nu een nieuwe destktop en wil weer opnieuw beginnen, al hoewel ik alle problemen weer ondervindt met uitvallen van sensoren.


Hans,

Hier kun je een geregistreerde versie downloaden met jouw verkregen inlognaam en passwoord in de mail:
http://www.pc-wetterstation.de/user

In het programma zelf kun je geen codes ingeven, je download dan automatisch een geregistreerde versie.

gr.
Arie
Door hans.smeding
#24183
Ik heb het via deze link geprobeerd maar kan am een of andere reden niet inloggen met de codes waarmee het vorige keer wel lukte. :unsure:
Door Roelof
#24184
Hallo Hans,

Wanneer je geregistreerd bent kun je gewoon een nieuwe inlogcode aanvragen bij Werner.
en daar mee op bovengenoemde link inloggen.
Roelof