Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door eugel
#27143
Heb in wswin mijn historie.txt bestand aangepast om zo wswin_nrt.txt aan te roepen.
zie hieronder




wswin maakt net als anders keurig netjes het bestand historie.html aan

Wswin geeft echter een foutmelding dat ie het bestand wswin_nrt.txt niet kan aanmaken.

wat doe ik fout?


Gr. Marcel.
Door amvih
#27152
eugel schrijft:
Heb in wswin mijn historie.txt bestand aangepast om zo wswin_nrt.txt aan te roepen.
zie hieronder




wswin maakt net als anders keurig netjes het bestand historie.html aan

Wswin geeft echter een foutmelding dat ie het bestand wswin_nrt.txt niet kan aanmaken.

wat doe ik fout?


Gr. Marcel.


Marcel,

De wswin_nrt file wordt niet vanuit een andere file aangeroepen, maar vanuit wswin zelf.
Ga naar sturing ==> Parameters template/APRS/Synop.....
Op het tabblad NearRealTime maak je dan je instellingen.

De eerste regel in de wswin_nrt file moet er dan uitzien zoals:
%customfile=C:\\Program Files\\WsWin\\html\\WDL\\clientraw.txt%
(wel afhankelijk natuurlijk van de plaats waar je de clientraw.txt wil laten uploaden)

Succes.

gr.
Arie
Door MarTan
#27155
Hoi,

Kijk anders in het bestand wat er moet komen te staan die ik heb gepost. En een klein beetje aanpassen zoals arie ook al aangeeft.
Iemand en idee waarom de grafiek van 7 dagen niet werkt? Ik heb wel van 24 uur en van 31 dagen maar die van een week heb ik niet.
Het bestand clientrawhour.txt wordt netjes aangemaakt en bevat ook de juiste waardes (volgens de parser) maar hij doet het niet.

Martijn
Door eugel
#27224
Het draait hier in een test versie.

clientraw.txt moet alleen naar een andere site worden geupload, dan de rest.

is er een ftp programma die naar verschillende site`s kan uploaden?

2e vraag is eigenlijk of dit gebeuren via Cumulus ook kan (een clientraw.txt aanmaken)


Bedankt voor jullie inbreng.



Gr. Marcel
Door Eckie76
#28046
eugel schrijft:
Het draait hier in een test versie.

clientraw.txt moet alleen naar een andere site worden geupload, dan de rest.

is er een ftp programma die naar verschillende site`s kan uploaden?

2e vraag is eigenlijk of dit gebeuren via Cumulus ook kan (een clientraw.txt aanmaken)


Bedankt voor jullie inbreng.



Gr. Marcel


Met Fling (NHC software) kan je diverse accounts aanmaken. Simpel programma, maar stabiel en betrouwbaar.
Door eugel
#30736
Hallo

Heeft iemand de clientrawdaily en clientrawhour al aan het draaien met Wswin?
Ik heb clientraw al een tijdje aan het draaien als test met WDLive. Dit gaat goed. Maar nu de dagelijkse en uurlijkse waarden en of ook de maandelijkse waarden nog.

wswin_nrt.txt gebruik je in wswin om clientraw.txt aan te maken, als ik het goed heb.
wat voor bestand maak je aan voor de maand en dag en uurlijkse gegevens.
En hoe gaat dat in wswin

veel vragen. Wie weet meer?

Groeten marcel.