Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door eugel
#28724
Hallo Arie,

wou dat het zo makkelijk was. Ook dit heb ik geprobeerd, exel vind geen data van -17,9 of -17.8.
Dat is nu het vreemde van dit alles! Ik kan nergens in Wswin deze waarde weer vinden.

we zoeken verder. bedankt voor jullie tips.

Gr. Marcel
Door amvih
#28729
Marcel,

Blijf het vreemd vinden dat deze -17.8 niet te vinden is in de excel file, als ik het zo zie bij mij staan de "maximale" min temp op elke regel in kolom H, dus na de zevende komma.

Ik kan je als tip meegeven om je probleem eens op het volgende duitse forum te melden, dit gaat alleen over WsWin. Werner zal je dan waarschijnlijk wel kunnen helpen. Hij geeft daar de meeste support.

http://www.pc-wetterstation.de/forum/

Succes.

gr.
Arie
Door Willy Peters
#28743
Marcel,

Houdt je er rekening mee dat als je een wijziging doorvoert dat je meteen daarna Wswin afsluit en weer opnieuw opstart? Anders wordt de wijziging niet doorgevoerd. Ik heb dit ook al eens bij de hand gehad.

Willy
Door eugel
#28837
Willy Peters schrijft:
Marcel,

Houdt je er rekening mee dat als je een wijziging doorvoert dat je meteen daarna Wswin afsluit en weer opnieuw opstart? Anders wordt de wijziging niet doorgevoerd. Ik heb dit ook al eens bij de hand gehad.

Willy


Blijkt te werken. Ben naar veel proberen wel de data van januari kwijt.
Maar moet hem ergens nog op een backup hebben staan.

bedankt Willy,

Fijne feestdagen allemaal en bedankt voor jullie inbreng.



dit topic mag voor mij afgesloten worden.