Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jango
#4320
Ben mijn website aan het verhuizen naar andere webhost en constateer dat op de pagina`s current.html en alle archief de tekens ° en ² worden weergegeven door een vraagteken (zo dus 14,8�C en 5,8 l/m�)volgens de host komt dit door foute brontekst in het programma ik zou de brontekst moeten veranderen in (° = °)en (² = ²) waar moet ik dat doen of is er een mogelijkheid in de aansturing van het programma zelf.
bij mijn huidige host werken deze pagina`s wel naar behoren.

Jan Goorts www.veghelsweer.nl
Door jan
#4328
Het probleem is dus een verkeerde weergave. Wat ik zelf doe is vanuit html van wswin de pagina pakken (current) en deze op een usb stck zetten naar me website verplaatsen vervolgens updaten en dan moet het als het goed gaat vanzelf bijwerken met de goede grafieken
Door Eckie76
#4370
jango schrijft:
Ben mijn website aan het verhuizen naar andere webhost en constateer dat op de pagina`s current.html en alle archief de tekens ° en ² worden weergegeven door een vraagteken (zo dus 14,8�C en 5,8 l/m�)volgens de host komt dit door foute brontekst in het programma ik zou de brontekst moeten veranderen in (° = °)en (² = ²) waar moet ik dat doen of is er een mogelijkheid in de aansturing van het programma zelf.
bij mijn huidige host werken deze pagina`s wel naar behoren.

Jan Goorts www.veghelsweer.nl


Dat hoef je niet te veranderen, je host vertelt nonsens.

Ik zie in jouw broncode op http://www.veghelsweer.nl/current.html alles juist weergegeven en geen vervormde tekens.

Deze regel klopt:

In Ws Win moet je dat lettertype ook activeren, dan is het allemaal ok.

Internet, Aanpassingen, invoeren.

Als dat niet werkt, kan je mijn tekstfile in de bijlage eens op je server zetten in de hoofdmap ( waar je index.html staat)
Bijlagen
(58 Bytes) 214 keer gedownload