Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door brugje
#33092
Sinds gisteren wil WS-win niet doorstarten. Blijft hangen bij "maand inlezen" daaronder maart 2011 en een balk welke op 0% blijft staan, dus maand wordt niet ingelezen. Wat moet ik doen om ws-win weer aan de gang te krijgen.

VP2 met VVP. Weatherlink, Cumulus en VP-live starten normaal. Bij opstarten maakt ws-win wel kontakt met VVP omdat deze last Heard op 0" zet en daarna loopt de tijd op, dus maakt ws-win geen kontakt meer.

Jan
Door Tonnie
#33123
brugje schrijft:
Sinds gisteren wil WS-win niet doorstarten. Blijft hangen bij "maand inlezen" daaronder maart 2011 en een balk welke op 0% blijft staan, dus maand wordt niet ingelezen. Wat moet ik doen om ws-win weer aan de gang te krijgen.

VP2 met VVP. Weatherlink, Cumulus en VP-live starten normaal. Bij opstarten maakt ws-win wel kontakt met VVP omdat deze last Heard op 0" zet en daarna loopt de tijd op, dus maakt ws-win geen kontakt meer.

Jan

Hallo Jan,

Gezien er nog niemand heeft gereageerd dus gooi ik even een balletje op.
Datum of tijdstip veranderd? Dat is het eerste waar ik naar kijk.

Vriendelijke groet,

Tonnie.
Door brugje
#33126
Omdat er niemand reageerde heb ik het bestand WD_03_11.dat van extensie verandert. Daarna Ws-win opgestart en nu geen probleem met opstarten. Ws-win heeft een nieuw bestand WD_03_11.dat aangemaakt met alle gegevens. Voor zover ik nu zie mis ik geen data. Dus dat bestand was vast corrupt geraakt, omdat mijn laptop zichzelf opnieuw heeft opgestart. Ik dacht dat dit een temperatuur probleem was, maar CPU-temp is 60-65 graden dus dit kan volgens mij niet de oorzaak zijn. Dit zal ik verder moeten onderzoeken. Ik maak elke dag een backup van mijn ws-win map alsmede van al de andere weerprograma's dus zal niet gauw data kwijtraken.

Topic kan worden gesloten. Iedereeen weer bedankt voor het meedenken.