Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Willy Peters
#34362
Links onder in het scherm van Wswin staat de melding Erro Rewrite "clientraw.txt" Weet iemand wat hier aan de hand is? Voor de rest werkt alles normaal.

Willy
Door teesee64
#34364
Hallo Willy,

Ik gebruik een andere stuk software, maar bij mij komt het ook wel eens voor dat ik zo'n melding krijg. Meestal gaat het er dan om dat de software probeert te schrijven naar een bestand wat op dat moment net geopend is door een ander stuk software. Bijvoorbeeld om de file te uploaden via ftp naar je website.

Blijf je die melding houden, dan kan het zijn dat het betreffende bestand niet goed afgesloten is. Heb dat ook wel eens meegemaakt. Heb toen het bestand gewist en het probleem was weer opgelost. Er bestaan ook mogelijkheden om het bestand handmatig te sluiten zodat de fout hersteld kan worden.

Groet,
Theo
Door Willy Peters
#34374
Theo,

Ik heb Wswin gestopt en het bestandje clientraw uit voorzorg naar een ander mapje gekopieerd en uit Wswin gegooid. Daarna Wswin opnieuw opgestart. Nu is de melding verdwenen. Een goede tip Theo. Mijn dank

Willy