Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door amvih
#63500
Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop of er een fout in je custom.txt zit, deze genereert dan wel een custom.html, maar daarna wordt openweerdata.txt waarschijnlijk niet geopend.

Je structuur van het openen en genereren van bestanden in de eerste twee regels ziet er wel goed uit.

Om te proberen zou je de custom.txt welke bijgeleverd wordt bij WsWin eens kunnen nemen, de tweede regel moet je dan natuurlijk wel aanpassen hierin naar:


Andere oplossingen heb ik eigenlijk zo verder ook niet.

gr.
Arie
Bijlagen
(3.14 KiB) 330 keer gedownload
Door wvdkuil
#63503
amvih schrijft:
Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop of er een fout in je custom.txt zit, deze genereert dan wel een custom.html, maar daarna wordt openweerdata.txt waarschijnlijk niet geopend.

Je structuur van het openen en genereren van bestanden in de eerste twee regels ziet er wel goed uit.

Om te proberen zou je de custom.txt welke bijgeleverd wordt bij WsWin eens kunnen nemen, de tweede regel moet je dan natuurlijk wel aanpassen hierin naar:


Andere oplossingen heb ik eigenlijk zo verder ook niet.

gr.
Arie

Spijker op de kop. Ik weet nog niet welke fout er in het door mij gebruikte bestand zat. Helaas werd er geen custom.txt bijgeleverd in de download. Dus heb ik een current_?.txt bestand genomen en hernoemd. Volgens de HWa handleiding
Als custom.txt in de WsWin map nog niet bestaat, hernoem dan current_.txt naar custom.txt.


Nu heb ik gewoon het HWA bestand als eerste gebruikt en dan door gelinkt naar nog een paar kleine bestandjes. Alles doet het nu correct.

Op naar de volgende stap.

Wim