Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door pdw112
#68062
Sinds enkele weken krijg ik bij het opstarten van WSWIN een foutmelding Time over ... 7.
Klik je op OK dan wordt het programma automatisch gesloten.

Na opnieuw installeren en alle data weer inlezen blijft de melding na een tijdje weer terug komen.
Weet iemand hoe dit kan.

Gebruik WSwin voor mijn weerstation (Nexus) dat niet 24/7 aan een PC hangt en ook geen verbinding met het internet heeft.

Is er misschien nog een ander gratis weer programma dat CSV of TXT files kan inlezen?
Bijlagen
Schermafdruk_2016_07_03_16.png
Schermafdruk_2016_07_03_16.png (1.84 KiB) 7162 keer bekeken
Door relin
#68065
pdw112 schrijft:

Is er misschien nog een ander gratis weer programma dat CSV of TXT files kan inlezen?


Wswin is niet gratis. Wellicht is dit het probleem omdat er een proefversie draait.
Door pdw112
#68066
klopt is de gratis proef versie van wswin.
Hopelijk weet iemand nog een gratis programma welke ik zou kunnen gebruiken.
Door pdw112
#68071
Cumulus heb ik geprobeerd maar ik krijg de CSV files niet geimporteerd.
Of ik moet het over het hoofd zien.
Door jango
#68073
30 euro voor goede software is dus te veel?

Lijkt wel een echte hollander!

Als het maar voor niks is willen ze het wel.

Doneer gewoon dat bedrag en je hoeft niet verder te zoeken.

Succes met verder zoeken.
Door Toulon7559
#68075
Is er misschien nog een ander gratis weer programma dat CSV of TXT files kan inlezen?

Een gratis, lichtgewicht weerprogramma dat csv-files en txt-files kan maken is te vinden op http://www.weather-display.de/wd-lite.php
Voor continuïteit beter om 24/7 in bedrijf te houden.
Inlezen van csv-/txt-files uit andere programma's vraagt format-compatibiliteit:
niet vanzelfsprekend.
'Gedateerd' en nu m.i. typisch bedoeld voor een 'proefje', m.i. niet voor permanent&uitgebreid gebruik.
Betaalde versies van WD en WsWin bieden meer, zonder beperkingen en zonder nags.