Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#74371
weerstationhoogeloon schreef: 06 mei 2021, 21:36 even een oud topic naar voren roepen:
Heeft er nog iemand firmware versie 1.82 voor zowel de VP2 console alswel de Envoy liggen?

Ik kan hem niet meer downloaden van de website van Davis, heb nog een paar 'oudjes' hier liggen en wil graag de laatste firmware, waarmee Virtual VP werkt, ook in bezit hebben.

PB mag, i.v.m. uitwisseling email of download link.

Alvast hartelijk dank,

...En nu voor versie 1.80 !!!:

Heeft er nog iemand Davis Vantage Pro Wireless firmware_v1.80 voor de VP2 console alswel de Davis Envoy Wireless firmware_v1.80 Envoy liggen? Ik mis deze in mijn collectie en zowel mijn VP2 console als Envoy draaien op firmware. 1.80
Ik kan deze 2 firmware versies niet meer downloaden van de website van Davis

PB mag, i.v.m. uitwisseling email of download link.

Alvast hartelijk dank,
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#74373
Hi John, heb je een PB gestuurd
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#74391
weerstationhoogeloon schreef: 30 nov 2022, 21:09
weerstationhoogeloon schreef: 06 mei 2021, 21:36 even een oud topic naar voren roepen:
Heeft er nog iemand firmware versie 1.82 voor zowel de VP2 console alswel de Envoy liggen?

Ik kan hem niet meer downloaden van de website van Davis, heb nog een paar 'oudjes' hier liggen en wil graag de laatste firmware, waarmee Virtual VP werkt, ook in bezit hebben.

PB mag, i.v.m. uitwisseling email of download link.

Alvast hartelijk dank,

...En nu voor versie 1.80 !!!:

Heeft er nog iemand Davis Vantage Pro Wireless firmware_v1.80 voor de VP2 console alswel de Davis Envoy Wireless firmware_v1.80 Envoy liggen? Ik mis deze in mijn collectie en zowel mijn VP2 console als Envoy draaien op firmware. 1.80
Ik kan deze 2 firmware versies niet meer downloaden van de website van Davis

PB mag, i.v.m. uitwisseling email of download link.

Alvast hartelijk dank,
Is er echt niemand op dit forum die firmware Davis Vantage Pro Wireless firmware_v1.80 en Davis Envoy Wireless firmware_v1.80 Envoy heeft liggen? Ik zou er zeer mee geholpen zijn.
Gebruikersavatar
Door osjohn
#74397
Ik heb de firmware al zeker zes maal gezipt en rar opgestuurd maar
krijg hem telkens terug. gmail.com gooit hem telkens eruit

Groeten
John van Os
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#74398
Hi John,

dat probleem met gmail komt vaker voor. Ik ga effe kijken hoe we dit op kunnen lossen.
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#74400
heb je een pb gestuurd
Door kannema261
#74658
Ik ben al een tijd op zoek naar deze firmware en zag dat jullie die in 2022 nog hadden, zou ik val jullie een copy mogen ontvangen?
Groet Kornelis
Gebruikersavatar
Door T.J.
#74660
Van 1.80 naar 3.88 upgraden geeft problemen
Barometer en binnen temperatuur zijn dan niet meer af te lezen
Van 1.80 naar 1.90 kan wel, dan wordt loop2 protocol ondersteund dacht ik
Ik heb dit probleem zelf ondervonden ;)

Consoles met firmware hoger af fabriek dan 1.90 kunnen wel naar 3.88 worden geüpgraded
De nieuwere consoles hebben een andere barometer sensor onboard