Inderdaad Nol, helemaal eens met je betoog
Iedere Vantage Pro 2 bezitter moet gelijk gaan mailen naar
support@davis.net.
Ze gooien een firmware update de wereld in, en de helft van de bezitters kan er maar iets mee. Dat is niet netjes! En je moet het ook allemaal zelf uitzoeken, want de vermelde informatie is maar half-bakken!
Davis maakt een kwalitatief goed product, maar de nazorg is bagger!
Dus als zoveel mogelijk mensen gaan mailen dan worden ze misschien wakker, en gooien ze geen product de wereld in zonder te vertellen dat velen er niks mee kunnen.
Duidelijke informatieverstrekking heet dat en dat kennen ze nog niet.
Snel goed geld verdienen lijkt het wel en als je het hebt dan zoek het maar uit.
Dat geld ook voor de zogenaamde: "$ 100,- refurb".
Voor Amerikaanse Davis bezitters bestaat er de mogelijkheid dat je je defecte Vantage Pro2 in z'n geheel opstuurt en dan wordt ALLES wat er niet meer netjes uitziet vervangen door nieuwe onderdelen voor een bedrag van rond de 100 dollar.
Dus als je Anemometer stuks is en je stuurt alles op met een regenmeter-tunnel waar een stuk uit de rand is en een zonnepaneeldeksel wat verkleurd is door de zon en een console zonder batterijdeksel, dan wordt ALLES ge-refurbished voor rond de $100,- en daarna weer terig gestuurd.
Diverse weeramateurs doen om de paar jaar een re-furbish voor $ 100,- en ze kunnen er weer tegen! Handig toch?!?
Wij kennen die service hier niet!
Zoek maar eens op wxforum.net en dan op: 100 dollar refurbish
Nee, ik wil de zaak niet opkloten, maar ik vind dat er nu massaal ge-maild moet worden en dat ze onderhand eens wakker worden daar in Hayward, California.
gr. Remie