Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door weerstationdeinze
#56820
Dit topic is ondertussen wat stilgevallen....

Ik dacht dit weekend, geen probleem. Update tijd. Mijn Vantage Pro2 wireless is nog niet één jaar oud. Dus er kan weinig verkeerd gaan...

En inderdaad, update naar 3.12 (van 1.90) ging als een fluitje. Alles werkte terug (dacht ik)...

Tot blijkt dat ik ook één probleem heb. Uploaden vanuit Weatherlink 6.0.x werkt niet meer.

Zie: http://www.hetweeractueel.nl/forum/weatherlink-software/54277-weatherlink-versie-603-upload

Zelfs terug gaan naar mijn meeste 'oude' versie 5.9.3 maakt geen verschil uit, en zelfde negatief resultaat.

Iemand actuele tips? Of ga ik maar starten met ook een ticket te openen bij Davis, en eventueel vragen of ik de versie 1.90 kan terug krijgen (zoals ik in dit topic ergens las).

Advies welkom, want ondertussen worden mijn gegevens hier niet geupdate. :angry:
Peter
Door dibasta
#60970
Goedendag allen,

Na lang wikken en wegen, toch de nieuwste firmware geïnstalleerd, ben eigenlijk helemaal geen voorstander van firmware updates, als het goed draait, dan verder niks doen!

Alleen de nieuwsgierigheid nam uiteindelijk de overhand, dus ben overstag gegaan.
Gelukkig was het instaleren een fluitje van een cent, kreeg het wel even benauwd toen de Console opnieuw ging opstarten, maar was nergens voor nodig achteraf.

Het draait momenteel als een zonnetje :woohoo:

Vr. groet,
Peter.
Door WeerStationWoerden
#60974
zat ook met zweet in me handen maar tis ook gelukt
pas na 10min vond die weer de windmeter en ook de 2e temp/hum station alleen het icoontje zonwolk liet erg lang op zich wachten +_ 30min maar ja alles werkt weer
Mvg Gert