Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door wthus
#4468
Geen idee welke versie het is. Denk bij de huidige wel wat verouderd. Heb deze inmiddels ook niet meer in mijn bezit geloof ik.
Door jansmit
#4502
Hierbij de foto moet nog wel wit gespoten worden
Bijlagen
juni302008_008.jpg
juni302008_008.jpg (90.3 KiB) 2296 keer bekeken
Door Hugozer
#5919
Alex,

ik heb gisteren de WMr200 besteld in de USA (Weatherbuffs.com) en dat scheelt inderdaad zo'n €100, als je de verzendkosten meerekent.
Zeker interessant dus!
Door wsp
#5921
Hugozer schrijft:
Alex,

ik heb gisteren de WMr200 besteld in de USA (Weatherbuffs.com) en dat scheelt inderdaad zo'n €100, als je de verzendkosten meerekent.
Zeker interessant dus!


@Alex,

Ook de kosten van d ebelasting die je kunt krijgen van Nederland?
Uit ervaring weet ik dat je een paar dagen later een acceptgiro krijgt van meneer de belasting. Ik probeer altijd dat een bedrijf er Gift op zet, de Douane trapt hie rniet altijd in en de bedrijven werken hier ook niet altijd aan mee.
Vooral nu de $ laag staat zijn ze heel erg aktief bij de Douane.
Ik hoop dat ze jouw pakketje niet zien en gewoon door kan gaan, dan heb je inderdaad geldt verdient.
Ik heb in het verleden eens een Wifi versterker gekocht, die is nooit aan gekomen, wel een brief van de Douane dat het in Nederland verboden was om dat soort hardware te hebben, dus alles weg ;-)
Fijnste is als je een bekende hebt wonen in de US, die koop thet daarzo, andere doos eromheen en groot Gift, dat gaat altijd goed.

Dit gewoon ter info, ik hoop dat je geluk hebt.
Door Alex
#5929
Hugozer is degene die hem in the USA heeft besteld;)

Ik ga hem in duitsland bestellen binnekort daar is hij nu €299 op het moment.