Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door L Schotanus
#57383
Hallo forum leden. Ik wil graag de sensor die bij het station is geleverd ontvangen op kanaal 2 of 3 en een andere sensor op 1 is dit ook mogelijk. gr L Schotanus
Door walberg
#57385
Ik heb de wmr 88, daarbij zijn de sensoren hetzelfde alleen console anders, op de sensors zit een schakelaartje die je tussen 1 2 en 3 kan wijzigen, vervolgens met een heel dun schroevendraaiertje of spijker even reset doen. Bij mij op de console zit een optie om met up en down iedere sensor naar een ander kanaal te schuiven. Vervolgens even op de searchknop drukken.
Door L Schotanus
#57386
Op de sensor die bij het station is geleverd zit geen schakelaar, op de later bijgekochte sensors wel
Door walberg
#57388
Wat voor sensor is het? Ik kan op dit moment even niet bij het station bij mij maar ik ga morgen eens kijken naar de windsensor, van de temperatuursensor weet ik zeker dat hij 3 kanalen heeft.
Door L Schotanus
#57389
Het gaat mij om de temperatuur sensors
Door Tonky
#57390
Nee, dat kan niet, wel kun je bv in Cumulus aangeven dat je sensor 2 wilt gebruiken als temp sensor.
Maar in de standaard temp sensor kun je niets instellen/aanpassen.
Door L Schotanus
#57391
Oke bedankt, dan moet ik maar een andere opstelling van de temp sensors maken.