Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Threns
#60381
Hoe kan ik mijn gegevens van mijn wmr 100n op mijn website krijgen?
Door nolversteeg
#60385
Hallo Theo,

Wel heel kort door de bocht!

Vertel eerst eens wat je precies wilt, want hapklare brokken zullen er zo zeker niet zijn.

Groeten Nol
Door Threns
#60387
Dag Nol.
Ik heb de oregon scientific wmr 100 N, werkt momenteel erg stabiel en heb sedert kort een eigen website.
Ik wil er mijn gegevens vanuit het weerstation op plaatsen. Kan dat met software van Oregon? of andere aanbieders? En zo ja welke kosten komen daar dan bij ?
Door jango
#60388
Threns schrijft:
Dag Nol.
Ik heb de oregon scientific wmr 100 N, werkt momenteel erg stabiel en heb sedert kort een eigen website.
Ik wil er mijn gegevens vanuit het weerstation op plaatsen. Kan dat met software van Oregon? of andere aanbieders? En zo ja welke kosten komen daar dan bij ?


Theo,

In reactie op wat Nol al schreef is dit ook nog kort door de bocht.
Het forum is er om mensen te helpen.
Maar het forum bevat ook al heel veel info waaruit je de antwoorden op je vraag kan opmaken.
Dus wat heb je op het forum al gezocht en gevonden over je vragen?

Enkele antwoorden kan ik je wel geven.
Kan dat met software van Oregon? Ik denk nee, al zou ik niet weten welke software standaard bij Oregon word geleverd of weet je ook niet hoe die software heet.

En zo ja welke kosten komen daar dan bij ? deelname aan HWA is gratis, De software waarmee je kan deelnemen aan HWA is verschillend van prijs.

Onder de button WEERAMATEUR mee doen? kan je lezen met welke software je kan deelnemen en hoe dat moet.

Op het forum heb je een button Categorieën daarin weer, Weer Software en daar kan je al heel veel info vinden over deze software.

Heb je dan een keuze of twijfel je nog en heb je vragen?
Stel ze dan op het forum en je zal daar zeker geholpen worden.

Ik kan hier wel zeggen je moet dit of dat doen of nemen , maar een ander zal daarover weer heel andere ideeën hebben.

Dus doe eerst meer onderzoek.

succes.

Grtz, Jan
Door Threns
#60390
Dag Jan,

Bedankt voor je hulpvaardige uitleg, ik ga weer verder aan de slag!
Wie weet zie je mijn gegevens hier binnenkort.
In ieder geval is mijn website online, www.theovanrensen.nl
Door riccardo75
#60597
theo alle begin is moeilijk gelukkig kreeg ik een goede uit leg van de mensen hier,
ik bezit zelf een wmr88. en na een paar weken stoeien en soms teveel vragen is het me ook gelukt
zie ook mijn site www.ruischerbrugweer.nl
de upload laat ik dus gebeuren door de meteobridge dus dan staat er geen pc of laptop tebrullen voor stroom. het geheel draait nu al een aantale maanden lekker stabiel zonder wat er aan tedoen,
staat een goede uitleg op dit stukje
http://www.weerstation-leuven.be/_templ ... hp?lang=en
Door wvdkuil
#60603
@riccardo75
Bedankt voor je lovende woorden over de Leuven-Template.

Je verwijst naar de link voor de dokumentatie. Maar sinds release 2.4 is er een WiKi met hopenlijk betere en in ieder geval meer informatie.

WiKi in het Nederlands: http://wiki.leuven-template.eu/doku.php?id=nl:start

Alle mailtjes met uitlleg uit het verleden en alle support vragen worden door mij in de WiKi verwerkt.

@iedereen
Let a.u.b. niet op de type- en taal-fouten. Op dit moment ben ik nog druk bezig allerlei stukje informatie uit de e-mails en support over te zetten. Daarna is het ijd om de fouten tegen het Nederlands en Engels er uit te halen.

Groeten, Wim