Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door tvg
#9025
wsp schrijft:
@Allemaal,

Ik denk dat beide prg's goede kanten hebben.
persoonlijk vindt ik wswin uitgebreider als je zelf de tijd neemt om er iets van te maken.
Dat is ook de reden geweest voor wswin.
Hoe het er grafiscvh uitziet, boeit mij niet, as je maar veel kunt doen met de data die je verzameld.
Ik gebruik daar no gniet veel van, omdat ik me de tij dniet ervoor neem.
je kunt uren door verbrengen met templates te maken naar jouw eigen zin.
Dat mis ik in andere prg's of niet gevonden omdat ik alleen wswin gebruik.
Ik begrijp dat het lastig is maar ook weer fijn van de hobby, zou toch niet leuk zijn als je alles in 10 minuten wist en het op internet stond of wat dan ook.

Dat op poppen is idd een nadeel als je alles op een pc draait. Om dit probleem uit de weg te gaan heb ik gewoon wswin op een apaartje pc en kleine prg's die ik niet hoef in te zien en gewoon op de achtergrond mee loopt. Op maarktplaats en zo krijg je hele fijne systemen voor alleen wswin en voor weinig geld, ook hier geldt weer eventjes zoeken.

Heb wel ergens wat gelezen dacht ik dat er probleempjes zijn met wswin zelf, dat leveranciers het normaal vinden om dit prg bij de hardware te zetten, zal nog eens gaan zoeken waar dat precies stond.

Ik blijf erbij, voo rmij niks anders dan wswin en er is ook een engelse help versie, ook dit heb ik al eens hier ergens op het forum gezet.

Daarbij wil ik nog eventjes kwijt, wswin is bedoeld voor een goed doel en geen eigen belangen voor Werner, dat kan ik van andere software niet zeggen, daarom zal mij keuze ook op wswin blijven, een amateur die de kosten besteed aan goede doelen en niet zijn eigen doel, lees maar eens wat er gebeurd met de opbrengst ervan.


Ik ben het hier wel mee eens, ik kan ook redelijk goed uit de voeten met WSwin.
Je moet wel even de tijd nemen om het onder de knie te krijgen, maar dan zijn de mogelijkheden bijna eindeloos.

Groet
Theo
Door wslangerak
#9029
Dan zullen we deze maar op slot doen... :-)