Discussie forum met vragen over TFA, Nexus, Mebus, Irox en Honeywell
weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door scoob
#16276
Beste mensen,
Ik ben al een paar dagen bezig om mijn nexus pro aan te sluiten op mijn mac mini van apple. Het lijkt erop alsof hij de juiste USB-poort niet kan vinden. Ik heb al een poging gedaan met de update van de USB drivers, maar geen resultaat. Als ik het binnen de windowsomgeving probeer (parrales) dan herkent hij wel de juiste USB.
Wat gaat hier fout?

Het lijkt overigens of hij de draadloze gegevens van de windmeter zelf al oppikt.

Groet,
scoob
Door scoob
#16282
Ik had deze pagina al gezien....ze vragen alleen een apple ID. En ik heb geen idee..... Op het net kan ik hem verder niet vinden....
Door scoob
#16375
Had ik inderdaad ook ontdekt. Ik heb alleen de verkeerde binnen gehaald en geinstalleerd. Nu werkt mijn muis en toetsenbord niet meer....leuk :angry:
Ik ben dus toe aan een nieuwe uitdaging. Bedankt voor jullie hulp.

Scoob
Door scoob
#16436
Zo...we zijn weer met de mac mini in de lucht.....maar weet nog niet op ik de nexus aansluit op de mac....was niet zo makkelijk als ik dacht. Iemand een idee hoe ik weet welke IOUSBdriver ik moet hebben?
Scoob
Door Sneeuwvlokje
#16446
Dan zal je eerst moeten weten welk besturingssysteem je draait op de mini
Tiger leopard of snow leopard dit is belangrijk daar anders je computer vastloopt
zoals je nu gehad hebt
Door scoob
#16550
De mini draait weer. De juiste drivers geinstalleerd.....Maar het lijkt alsof de nexus niet herkend wordt