Discussie forum met vragen over TFA, Nexus, Mebus, Irox en Honeywell
weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door weerzoetermeer
#33316
Kees,

Hoe zou jij het vinden als iemand ongevraagd, zonder jouw toestemming, zonder bron vermelding, jouw foto's zou plaatsen op zijn site?

Let op de regels van het forum...

Gr.
Thierry
Door Eckie76
#33317
keesvdh schrijft:
bij mij werkt het prima , ben alleen nog niet van plan 70 dollar te gaan betalen voor dit programma....iemand een ideetje ? nzb ofzo
ik was van plan ook mijn gegevens aan te gaan leveren bij HWA alleen zijn er voor mij te veel haken en ogen (2maanden stabiel , mn laptop moet continu aanstaan,)

ik heb wd nu wel zo ingestelt dat hij iedere 2 uur een mailtje doet met de gegevens van thuis, dit gaat binnenkort weer uit want ook hier voor moet mn laptop continu aanstaan!


Met andere woorden: je denkt dat er via nieuwsgroepen gratis cracks te downloaden zijn?
Door keesvdh
#33318
keesvdh schrijft:
bij mij werkt het prima , ben alleen nog niet van plan 70 dollar te gaan betalen voor dit programma....iemand een ideetje ? XXXXX ofzo

Het illegaal gebruik van software of het vragen naar het verkrijgen hiervan is niet toegestaan op het forum!

ik was van plan ook mijn gegevens aan te gaan leveren bij HWA alleen zijn er voor mij te veel haken en ogen (2maanden stabiel , mn laptop moet continu aanstaan,)

ik heb wd nu wel zo ingestelt dat hij iedere 2 uur een mailtje doet met de gegevens van thuis, dit gaat binnenkort weer uit want ook hier voor moet mn laptop continu aanstaan!



och och och sorry hoor , ik zal me niet meer buiten mijn hokje bewegen!
Door westkapellegek
#33319
Het staat er nu alsof je een misdaad begaan hebt, maar goed, regels zijn regels en bedenk dat je 70 dollar niet als 70 euro moet zien. met een gunstige koers ziet het er al gauw aantrekkelijker uit. Ik zou niet weten wat de dollar- euro koers nu is, maar ff googlen en je bent er.
Succes en groeten van
Niek
Door weerzoetermeer
#33320
westkapellegek schrijft:
Het staat er nu alsof je een misdaad begaan hebt, maar goed, regels zijn regels en bedenk dat je 70 dollar niet als 70 euro moet zien. met een gunstige koers ziet het er al gauw aantrekkelijker uit. Ik zou niet weten wat de dollar- euro koers nu is, maar ff googlen en je bent er.
Succes en groeten van
Niek


Wilt u mij eens uitleggen waar er staat dat er een misdaad is begaan? Dat zeg ik toch helemaal niet?

Gr.
Thierry
Door keesvdh
#33322
mensen, de halve wereld draait op illegaal verkregen software?
ik heb er even niet bij nagedacht dat je zulke dingen voor je moet houden (hokje)
nogmaals ik zal het niet doe en de software misschien wel netjes kopen.


na even google...70 dollar is 50,15 euro
Door weerzoetermeer
#33323
Ik weet het Kees. En ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ik een heilig boontje ben. Echter op het forum kan en mag het niet. Er zijn genoeg plekken op het WWW om dit soort zaken te vinden.

Overigens vind ik WD en ook alle andere betaalde weer software hun geld dubbel en dwars waard. Zeker als je kijkt naar WD waar bijna dagelijks een nieuwe update beschikbaar van komt en als er wensen zijn worden die meestal gelijk ingevoerd door de maker.

Laten we maar weer on-topic gaan... ;)

Gr.
Thierry