Discussie forum met vragen over Cresta weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door dibasta
#28738
Hallo,

Ik kom dr maar niet uit,
Mijn weerstation geeft de vooruitzichten van 4 dagen alleen aan in de nachtstand, ik kan alleen even 10 sec. kijken naar de dag stand als ik het knopje op de zijkant van day/night indruk!
Maar nu wil ik graag dat de vooruitzichten gewoon in de dagstand staan en niet in de nachtstand, en dat ik d.m.v. dat knopje (day/night) even kan kijken naar de nachtstand, dus andersom i.p.v. dat ik nu constant zit te kijken naar de vooruitzichten van: Wo. nacht, DO. nacht, Vr. nacht en Zat. nacht.

Wie kan me hier bij helpen, want ik kom er echt niet meer uit..:blush:

Alvast super bedankt.:laugh:

Peter.
Door dibasta
#28804
dibasta schrijft:
Hallo,

Ik kom dr maar niet uit,
Mijn weerstation geeft de vooruitzichten van 4 dagen alleen aan in de nachtstand, ik kan alleen even 10 sec. kijken naar de dag stand als ik het knopje op de zijkant van day/night indruk!
Maar nu wil ik graag dat de vooruitzichten gewoon in de dagstand staan en niet in de nachtstand, en dat ik d.m.v. dat knopje (day/night) even kan kijken naar de nachtstand, dus andersom i.p.v. dat ik nu constant zit te kijken naar de vooruitzichten van: Wo. nacht, DO. nacht, Vr. nacht en Zat. nacht.

Wie kan me hier bij helpen, want ik kom er echt niet meer uit..:blush:

Alvast super bedankt.:laugh:

Peter.


OPGELOST!! (vraag me niet hoe, aan de zijkanten zitten knopjes en daar heb ik het meegedaan. (denk ik)!