Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Eckie76
#25857
Wietse schrijft:
*******, waar maken jullie je druk om. Gewoon posten. Iedereen promoot hier toch ook z'n website, als ik wil kan ik met mijn website ook wel winst behalen...


Je hebt het nu over 2 totaal verschillende dingen.
Wel ben ik erg benieuwd naar hoe jij dan winst wil behalen. Als je genoeg geld hebt geef je dan ook iets aan mij? ;)

Ik ben het volledig met je eens dat er een aantal mensen zijn die hun website hier erg opzichtig promoten en dat is mij al geruime tijd een doorn in het oog.
Maar een bezoeker bepaalt nogal altijd zelf wel of hij de betreffende website wel interessant genoeg vindt. Vandaar dat we ons er maar niet zo druk om moeten maken.
Door tinuz97
#25871
Mijn bedoeling is in iedergeval niet om een discussie te beginnen,had ik ook al aan gegeven.
Vroeg me alleen af of het nu wel of niet mocht volgens de regeltjes.
Mij boeit het verder niet hoor ;)
Waar is het overzicht eigenlijk te vinden daarvoor? zoek mij een bult maar vind niks :blush:
Door Eckie76
#25872
Hallo Martijn,

de regels kan je vinden in de grijze knoppenbalk - circa 10 cm boven deze regel -, links van het zoekvenstertje.

Groet Olaf
Door Weerstation Kaatsheuvel
#25882
Hallo weercollega’s,
Ik heb er zelf geen moeite mee datgene wat Geert geplaatst heeft.
Waar ik wel moeite mee heb, is dat er sommige collega’s zelf niet consequent zijn.
Ik dacht dat er afgesproken was dat er geen reclame gemaakt mag worden.
Zie topic digitale camera.
Groet,
Hans.
;)
Door tinuz97
#25883
Eckie76 schrijft:
Hallo Martijn,

de regels kan je vinden in de grijze knoppenbalk - circa 10 cm boven deze regel -, links van het zoekvenstertje.

Groet Olaf

Tjonge,kom ik hier al zolang,en kijk ik er nog overheen :blush:
Inderdaad,gevonden nu,waarschijnlijk omdat ik altijd op de bovenste knoppen kijk :lol: