Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door FreeSpirit
#31551
Als ik een Topic open (zonder dat ik ingelogd ben) zie ik dit in een flits van 0,3sec op mijn monitor.

Dit Zie ik dus (in een flits):

>>> Warning: ini_set() has been disabled for security reasons in/home/admin/domains/hetweeractueel.nl/poblic_html/templates/rt_colormatic/rt_suckerfish.php on line 7 <<<

(Het is mij gelukt om er en foto van te maken, zodat ik het kon lezen)

Wat is dit?

~ FreeSpirit ~


PS. deze boodschap moet naar algemeen.
Maar hoe kan ik dat nog doen.
sorry voor de verwarring. :S
#31553
FreeSpirit schrijft:
Als ik een Topic open (zonder dat ik ingelogd ben) zie ik dit in een flits van 0,3sec op mijn monitor.

Dit Zie ik dus (in een flits):

>>> Warning: ini_set() has been disabled for security reasons in/home/admin/domains/hetweeractueel.nl/poblic_html/templates/rt_colormatic/rt_suckerfish.php on line 7 <<<

(Het is mij gelukt om er en foto van te maken, zodat ik het kon lezen)

Wat is dit?

~ FreeSpirit ~
Ik kan het niet nabootsten. Volgens de hostingprovider is dit inderdaad heel even het geval geweest, maar zou dat nu niet meer mogen voorkomen.

Gr,
Luc
#31556
FreeSpirit schrijft:
Bedankt Luc voor de supersnelle respons.

~ FreeSpirit ~
In overleg met de hostingprovider had ik vanmiddag tijd vrijgemaakt om de upgrades te testen. Vandaar dat ik ook heel actief aan het kijken was of alles werkte. Op een paar probleempjes na is het goed gegaan. Als het goed is, moet nu weer alles werken als voorheen, maar dan 30% sneller!

Gr,
Luc