Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door dibasta
#33491
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
dibasta schrijft:
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Ik heb beeld op jouw website.
Nog niet het juiste formaat zoals voorheen.
Suc6
Groet,
Hans


je hebt beeld op mijn website?? nu??

weet dus niet wat het formaat eerder was..

wil je mij dan een screenshot sturen (pb)? kan ik ook even zien.

ik heb als ik kijk op de site, nog steeds die tekst staan als ik tabblad webcam aanklik :(

Peter.

Van korte duur.... gaan we weer..... :(
Ik zou je graag een screen shot willen sturen,maar ik heb nu geen beeld.


Nee oke, das duidelijk;) nou ik pruts vandaag wel even weer verder:huh:
gr,
Peter.
Door weerzoetermeer
#33493
dibasta schrijft:
wslangerak schrijft:
Peter, ik wil niet vervelend doen, maar kijk nog eens goed naar de e-mail die ik je gisteravond laat stuurde. Een iframe sluit je af met zoals ik ook in de mail als voorbeeld aangaf. Nu is er op je site niets daarvan terug te zien.
Mensen willen je best helpen, soms tot in de late uurtjes, maar neem wel de moeite goed te lezen, ook al is dat misschien niet je sterkste kant.

Gr,


Bedankt Kees!

Zoals je weet heb ik geen kaas gegeten van Iframe, weet niet eens wat dat is, het is makkelijk praten als je er veel verstand van hebt, en voor een leek als mij dus niet!

En lezen??? neem maar van mij aan dat ik alles wel 10 x zit te lezen wees daar niet bang voor, laat dat nu een sterke kant zijn, alleen moet je het snappen.

Niemand is verplicht hoor tot de late uurtjes mij te helpen, vind het wel super dat ik geholpen wordt, maar sta maar eens in mijn schoenen, dan weet je wat ik er voor over heb om dit allemaal goed te krijgen, sinds gister ben ik bijna onafgebroken bezig geweest, even slapen en ben er weer mee bezig!!

Het is alleen niet makkelijk als je er niet veel van snapt en voor iemand die dat wel snapt zal het ongetwijfeld een eitje zijn!!

Hoe dan ook, neemt niet weg dat ik (ondanks kritiek) wel blij ben met alle hulp die mij word geboden.

Peter.



Als je geen verstand hebt van html of wat voor taal dan ook is het wellicht handig je eerst daar in te gaan verdiepen voordat je met een internet pagina gaat beginnen. Dat een regel in html moet worden afgesloten is gewoon basiskennis. Zonder deze basis kennis wordt het echt heel lastig om iets te begrijpen. We hebben het allemaal moeten leren. Via Google kom je zo op diverse leuke site's waar je wat over html kan leren. Zoek eens op iframe in Google....

Gr.
Thierry

en succes met je website.
Door dibasta
#33494
weerzoetermeer schrijft:
dibasta schrijft:
wslangerak schrijft:
Peter, ik wil niet vervelend doen, maar kijk nog eens goed naar de e-mail die ik je gisteravond laat stuurde. Een iframe sluit je af met zoals ik ook in de mail als voorbeeld aangaf. Nu is er op je site niets daarvan terug te zien.
Mensen willen je best helpen, soms tot in de late uurtjes, maar neem wel de moeite goed te lezen, ook al is dat misschien niet je sterkste kant.

Gr,


Bedankt Kees!

Zoals je weet heb ik geen kaas gegeten van Iframe, weet niet eens wat dat is, het is makkelijk praten als je er veel verstand van hebt, en voor een leek als mij dus niet!

En lezen??? neem maar van mij aan dat ik alles wel 10 x zit te lezen wees daar niet bang voor, laat dat nu een sterke kant zijn, alleen moet je het snappen.

Niemand is verplicht hoor tot de late uurtjes mij te helpen, vind het wel super dat ik geholpen wordt, maar sta maar eens in mijn schoenen, dan weet je wat ik er voor over heb om dit allemaal goed te krijgen, sinds gister ben ik bijna onafgebroken bezig geweest, even slapen en ben er weer mee bezig!!

Het is alleen niet makkelijk als je er niet veel van snapt en voor iemand die dat wel snapt zal het ongetwijfeld een eitje zijn!!

Hoe dan ook, neemt niet weg dat ik (ondanks kritiek) wel blij ben met alle hulp die mij word geboden.

Peter.



Als je geen verstand hebt van html of wat voor taal dan ook is het wellicht handig je eerst daar in te gaan verdiepen voordat je met een internet pagina gaat beginnen. Dat een regel in html moet worden afgesloten is gewoon basiskennis. Zonder deze basis kennis wordt het echt heel lastig om iets te begrijpen. We hebben het allemaal moeten leren. Via Google kom je zo op diverse leuke site's waar je wat over html kan leren. Zoek eens op iframe in Google....

Gr.
Thierry

en succes met je website.


jaja, dat is ook zo, ben dat volledig met je eens!
maar zit dus nu met de webcam die ik graag eerst klaar wil hebben, en ja, basiskennis zal vereist zijn!!
Zal me daarna in gaan verdiepen,want ik vermoed dat het een beetje (erg)lastig is dat ik deze (vele) vragen stel!
mijn excuus daarvoor.

Gr,
Peter.
Door millingenweer
#33495
Hallo



Ik zie dat er weer beeld is alleen is de hoogte aan de kleine kant
De breedte staat style="width: 800px; height: 100% mischien moet je de die 100%
Vergroten naar 400%

vriendelijke groeten

Arno
Door dibasta
#33496
millingenweer schrijft:
Hallo



Ik zie dat er weer beeld is alleen is de hoogte aan de kleine kant

vriendelijke groeten

Arno


oke dan, weet eigenlijk niet het juiste formaat, maar dat komt nog wel, ben allang blij dat er weer beeld is! pfff.....:blush:

Peter.
Door Weerstation Kaatsheuvel
#33499
dibasta schrijft:
millingenweer schrijft:
Hallo



Ik zie dat er weer beeld is alleen is de hoogte aan de kleine kant

vriendelijke groeten

Arno


oke dan, weet eigenlijk niet het juiste formaat, maar dat komt nog wel, ben allang blij dat er weer beeld is! pfff.....:blush:

Peter.
Je hebt post.
Het is nu in orde het weerbeeld op jouw site.
Niks meer aan doen.
Gr,
Hans
Door dibasta
#33551
Iedereen ontzettend bedankt voor de hulp die ik van jullie gekregen heb, de WEBCAM doet het gelukkig weer!!! Ik weet dat ik niet de handigste ben op dit gebied, maar doe wel mijn best hiervoor, soms (vaak) is het misschien lastig om mij te helpen met een aantal problemen, ik erger me soms dood aan mezelf, maar ja, als je het niet weet wat moet je dan.

Ben op internet al een paar site's tegengekomen wat betrefd HTML e.d., dus zal me daar in gaan verdiepen, zodat ik jullie niet te vaak lastig hoef te vallen, met soms onozele vragen, hopelijk hebben jullie daar een beetje begrip voor!!

Vriendelijke groet,
Peter.