Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Gert
#33600
Hallo,

Als ik WD opstart krijg ik steeds de foutmelding: fetch3600.exe.
Volgens mij ligt het ergens met het ophalen van de hitory bat?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast vriendelijk dank.

Gert
Door WSWijk
#33635
Gert schrijft:
Hallo,

Als ik WD opstart krijg ik steeds de foutmelding: fetch3600.exe.
Volgens mij ligt het ergens met het ophalen van de hitory bat?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast vriendelijk dank.

Gert


Heeft hij het in het verleden wel goed gedaan? Is dit na een upgrade van WD?

Zo ja, dan moet je effe van je backup alleen de fetch3600.exe terug zetten naar je huidige installatie.

Heb ik ook gehad (geruime tijd geleden) met de fetch3600. Dat is inderdaad het bestand waarmee WD de verbinding met je weerstation of de history.dat onderhoudt.

Na het terugzetten van alleen de fetch3600.exe van de backup ging alles weer goed.

Groeten

Theo
Door Gert
#33641
Kun je me er ook even heen leiden hoe ik dat backup moet doen?
(stappenplan).

Groet Gert
Door WSWijk
#33643
Gert schrijft:
Kun je me er ook even heen leiden hoe ik dat backup moet doen?
(stappenplan).

Groet Gert


Oke, de vraag nog een keer, maar dan zonder de aanvullende opmerkingen over een backup...

Was dit na een upgrade van WD? Welke versie van WD draai je?

Groeten

Theo

ps: ben niet te beroerd om een stappenplan te maken voor je, maar als ik vraag of je een backup hebt gemaakt voordat je een upgrade uitvoert en jij vraagt of ik je met een backup kan helpen, is het voor mij duidelijk dat je geen backup hebt...
Door Gert
#33644
Was voor de backup,en de versie is Ver10.37Q build 34.
Door WSWijk
#33648
Gert schrijft:
Was voor de backup,en de versie is Ver10.37Q build 34.


Dan heb je dus toch een backup :laugh:

Mooi. Kan je dan in de c:\\wdisplay de fetch3600.exe hernoemen naar fetch3600.old
Daarna vanuit je backupdirectory de fetch3600.exe kopieren naar de c:\\wdisplay directory?

Daarna kijken of je het probleem nog steeds hebt...
Mocht je die fetch3600.exe niet hebben in je backup, kan je altijd even opgeven welke versie van WD je hiervoor draaide. Ongetwijfeld heb ik hier nog wel een versie staan die ik je kan doorgeven...

Groeten

Theo

ps: ik heb hetzelfde ook gehad. Heb nu een VP2, maar had hiervoor ook een WS3600. Toen was bovenstaande de oplossing.