Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door AenG
#33965
Ik heb de uil in mast hangen en nu maar hopen dat het werkt.
In mijn weblog staan meer foto's en een lijst met alle materialen die ik heb gebruikt.

gr Geert

Bijlagen
uil-17464a99a031cd0ca1da136bafc9f8b4.jpg
uil-17464a99a031cd0ca1da136bafc9f8b4.jpg (27.96 KiB) 1868 keer bekeken
Door WeerStationWoerden
#33967
hoi Geert
ik hoop voor jou dat het werkt
van de mijne had ik maar een uurtje schik van


toen vloog die weg ;)
Door WeerStationWoerden
#33968
foto werkte niet .. nu wel


WeerStationWoerden schrijft:
hoi Geert
ik hoop voor jou dat het werkt
van de mijne had ik maar een uurtje schik van


toen vloog die weg ;)
Bijlagen
uil1.jpg
uil1.jpg (98.65 KiB) 1868 keer bekeken
Door Omewim
#33992
Ha die geert Nou is het niet zo dat de Uil een heel andere functie gaat krijgen ??:laugh:
Wat de camera niet mag zien mag de uil wel zien mischien??:woohoo:
Had je niet aan gedacht he
Ps had de 2e cam behuizing op de andere positie gezet en jawel nog voordat ik ook maar 1 beeldje had de Dame van de wetgever (politie) weer aan de deur van mag niet ??
Bijf nu echt volhouden ze kunnen mij wat.
Door AenG
#33994
Omewim schrijft:
Ha die geert Nou is het niet zo dat de Uil een heel andere functie gaat krijgen ??:laugh:
Wat de camera niet mag zien mag de uil wel zien mischien??:woohoo:
Had je niet aan gedacht he
Ps had de 2e cam behuizing op de andere positie gezet en jawel nog voordat ik ook maar 1 beeldje had de Dame van de wetgever (politie) weer aan de deur van mag niet ??
Bijf nu echt volhouden ze kunnen mij wat.


Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht:laugh:

Het plaatsen van een webcam blijft een probleem. Op mijn nieuwe positie (de openbare weg) zijn alleen mensen zichtbaar die er langs fietsen of rijden. Hopelijk gaat dat goed. Ik wil hem juist bewust niet naar een wolkenlucht richten omdat je dan in mijn ogen een statisch plaatje krijgt.