Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door jpmost
#16715
Hallo,

Hierbij bied ik mijn weerstation de WMR200 van oregon scientific aan. Deze wil ik graag verkopen omdat ik de een Davis VP2 in bezit krijg. Het weerstation is nog niet zo lang geleden nog aangeschaft bij http://www.astroshopurania.bedit was op 17 September 2009

Het betrefd een fantastisch weerstation, werkt goed en is zeer nauwkeurig met de meting!

Enkele details van het betreffende weerstation:

* Geleverd windmeter, thermo-/hygrosensor, regenmeter, solar-voeding, mast, USB kabel en MS-Windows software (XP/Vista)
* Geïntegreerde datalogger kan metingen tot 1,5 jaar opslaan in zijn geheugen
* Weersvoorspelling met iconen
* Weergave van binnen en buiten temperatuur, vochtigheid, windsnelheid en -richting, neerslaggegevens
* extra thermo-/hygrosensor 10 kanalen (THGR 810)(deze had ik er los bij gekocht)
* UV meting (UVN 800)(deze had ik er los bij gekocht)
* Radiogestuurde klok, kalender en maanstanden


voor verdere technische informatie verwijs ik jullie naar: http://www.oregonscientific.be/os_bnl/prod_detail.asp?prodid=301

Wat ik al aangaf het weerstation is nog niet zo oud, hij heeft nog een korte 10 maanden garantie (de garantie is dmv de aankoopbon) Er zijn geen problemen mee dit is terug te vinden in de history van de software die ik gebruik. Hij staat trouwens ook nog opgesteld en is dus ook live werkend te zien.

Prijs: Ik kwam zelf uit op een +-300 euro (dit is incl de optionele UV meter -UVN800_ en een extra temp/Hygro meter -THGR 810N-)let wel je heb dan wel een praktisch nieuw en fantastisch weerstation. incl een garantie.

Heb je een vraag, ben je geïnteresseerd of heb je een leuk bod. Mail me dan op jpvdm81@gmail.com of PM (liever via de mail voor sneller antwoord)

Groetjes

Jean Paul
Bijlagen
WMR200_250.jpg
WMR200_250.jpg (23.22 KiB) 2061 keer bekeken
Door jpmost
#16740
jpmost schrijft:
Hallo,

Hierbij bied ik mijn weerstation de WMR200 van oregon scientific aan. Deze wil ik graag verkopen omdat ik de een Davis VP2 in bezit krijg. Het weerstation is nog niet zo lang geleden nog aangeschaft bij http://www.astroshopurania.bedit was op 17 September 2009

Het betrefd een fantastisch weerstation, werkt goed en is zeer nauwkeurig met de meting!

Enkele details van het betreffende weerstation:

* Geleverd windmeter, thermo-/hygrosensor, regenmeter, solar-voeding, mast, USB kabel en MS-Windows software (XP/Vista)
* Geïntegreerde datalogger kan metingen tot 1,5 jaar opslaan in zijn geheugen
* Weersvoorspelling met iconen
* Weergave van binnen en buiten temperatuur, vochtigheid, windsnelheid en -richting, neerslaggegevens
* extra thermo-/hygrosensor 10 kanalen (THGR 810)(deze had ik er los bij gekocht)
* UV meting (UVN 800)(deze had ik er los bij gekocht)
* Radiogestuurde klok, kalender en maanstanden


voor verdere technische informatie verwijs ik jullie naar: http://www.oregonscientific.be/os_bnl/prod_detail.asp?prodid=301

Wat ik al aangaf het weerstation is nog niet zo oud, hij heeft nog een korte 10 maanden garantie (de garantie is dmv de aankoopbon) Er zijn geen problemen mee dit is terug te vinden in de history van de software die ik gebruik. Hij staat trouwens ook nog opgesteld en is dus ook live werkend te zien.

Prijs: Ik kwam zelf uit op een +-300 euro (dit is incl de optionele UV meter -UVN800_ en een extra temp/Hygro meter -THGR 810N-)let wel je heb dan wel een praktisch nieuw en fantastisch weerstation. incl een garantie.

Heb je een vraag, ben je geïnteresseerd of heb je een leuk bod. Mail me dan op jpvdm81@gmail.com of PM (liever via de mail voor sneller antwoord)

Groetjes

Jean Paul


evt foto's zijn ook te krijgen. Laat dit dan even weten.

mvg

Jean Paul
Door jpmost
#16877
Goeienmorgen,

Het weerstation mag ook verkocht worden zonder de optionele sensoren. Dit is dus het basispakket. (console, regensensor, windsensor, Temp/hygro sensor, zonnepaneel, aansluitingen en mast)

Dit is dus zonder de extra optionele sensoren (UV en Temp/hygro) Deze zijn dan al gereserveerd. Dus hier kan niet meer op geboden worden.

Het weerstation zonder de extra sensoren mag dan weg voor €200,- (dit is de helft van de orginele waarde) Hiervoor moet je hem dan ook wel zelf komen ophalen. (binnen de omgeving Wageningen kan een uitzondering gemaakt worden) En lager dan deze prijs ga ik niet.

Wil je het complete pakket met de extra optionele sensoren dan komt het bedrag op € 250,- ook dit is de laagste prijs.




Met vriendelijke groet,

Jean Paul
Bijlagen
DSC00539.JPG
DSC00539.JPG (105.71 KiB) 2061 keer bekeken