Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door wvdkuil
#49730
Alleen om uit te sluiten dat het basis bestand van HWA in WD overschreven is:
De zip file opnieuw downloaden van HWA
Dan customtext10.txt opnieuw weg zetten in Webfiles directory.
Even (10 minuten) wachten en controleren of het opgeladen bestand op de webserver nog steeds fout is.
Door adekker
#49746
De zip file gedownload van HWA en deze uitgepakt in de map webfiles, en de file customtextout10.txt verwijderd. Want deze zou opnieuw aangemaakt moeten worden, dit laatste is niet het geval. De file is in de map webfiles van Weather Display niet te vinden.
Door Snarf2000
#49751
Misschien het beroemde bitje omgevallen?

Ga eens naar de logfile settings.
Haal daar alle vinkjes weg.
Opslaan en exit WD
Open WD
Ga terug naar logfile settings en zet de vinkjes weer aan.

Klinkt stom, maar het blijft WD

Frans
Door wvdkuil
#49752
En als het voorgaande van Frans niet werkt:
Kun je op je hele PC zoeken naar het bestand customtextout10.txt
Wellicht wordt het bestand totaal ergens anders opgeslagen, je kan dat op 1 van de vele schermen binnen WD aangeven. En als WD in de war is, dan is het ook goed in de war.

Bij de meeste WD gebruikers staat alles rechtstreeks op C:\\weatherdisplay\\webfiles
Maar bij jou in C:\\programfiles\\wea etc.
Controleer of er echt geen C:\\weatherdisplay is (een oude versie of zo) en dat daar de data niet in terecht komt.

We komen toch steeds een klein stapje verder, succes

Wim
Door adekker
#49756
Frans,
De door jouw voorgestelde actie uitgevoerd, het resultaat tot nu toe is dat er niets is veranderd.
Door adekker
#49757
Wim,
Ondertussen is de file customtextout10.txt niet meer te vinden op mijn weerpc, en wordt deze ook niet aangemaakt.
Door Snarf2000
#49758
Mijn laatste oplossing:

Zoek in je backup dir een wdisplay.ini en overschrijf deze in de map wdisplay.
Zorg dat deze file van voor de storing is.
(ik hoop dat je niet te veel gewijzigd hebt in WD in deze pediode, want die ben je kwijt. )
Herstart WD.
Doet hij het dan dan nog niet, dan een herinstallatie van WD er overheen.

Misschien hebben we nu eens geluk.

Frans
Door wvdkuil
#49759
En als Frans niet lukt of nog even niet kan:

Eerst proberen of WD wel een bestand wil aanmaken:
Dus kopieer customtext10.txt en noem hem customtext11.txt in dezelfde map.

Naar het scherm van je bericht 2 dagen geleden
General FTP

Voeg customtext11.txt toe in files to upload
Voeg customtext11out.txt toe in local filename

Druk op save changes now.
Zet groene knop af en weer aan (heeft ooit bij mij geholpen, dus daar geloof ik heilig in).
Druk dan op OK.

Ik neem aan dat je ondertussen Wd al diverse malen hebt herstart, dus eenkeer herstarten nu kan geen kwaad.

========

Vraag: zijn er nog andere uploads die wel lukken?
Antwoord: hopenlijk Ja.
En zo ja: lopen die ook via de map webfiles?

En dan nog twee andere vraagjes, alleen om zeker te zijn.
Vraag: heb je om de een of andere reden de rechten van de webfiles map gewijzigd?
Het goede antwoord: Nee of ik weet niet waar je het over hebt

Vraag: heb je soms UAC aangezet terwijl het vroeger uit stond?
Het goede antwoord: Nee of ik weet niet waar je het over hebt
Door adekker
#49761
Frans,
Allereerst de file wsdiplay.ini teruggezet, dit bood ook nog niet het gewenste resultaat.
Hierop de laatste versie van Weather Display hierover heen geinstalleerd, ook dit mocht niet tot het goede resultaat leiden.
Hierop heb ik een systeemherstel van mijn weerpc gedaan, en tot nu toe wordt alles weer netjes geupload.
In de komende dagen houdt ik het nog even in de gaten, mar bedankt voor jullie suggesties en mentale ondersteuning.
Door WSWijk
#49765
Dit geeft aan (de optie systeemherstel), dat er een foutieve wijziging was doorgevoerd in de registry. Hoe en waarom? Onbekend.

Als alles nu weer goed werkt, ga dan even in WD naar de optie voor het maken van een backup van de registry. Gaat het de komende dagen weer mis, kan je een restore draaien van de registrysettings (kortweg dubbelklikken op de .reg file en ja antwoorden op de vraag of de gegevens in de registry moeten worden geimporteerd.