Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door SpeedyGJ
#55638
Het gaat dus om de unit zelf dus niet met console.
Ziet verder goed uit, wordt uiteraard nog wat schoon gemaakt.
Deze kan gebruikt worden echter 1 mankement, en dat is namelijk de regensensor.
Ik ben erachter gekomen dat, als de regensensor er niet op zit dat deze dan zonder problemen werkt, zodra deze erop komt gaat het lampje continu branden en gaat die low battery aangeven.
Geen idee waar dit aan kan liggen, kortom hoofdprijs krijg ik er niet voor.

Gezien het systeem wel werkt kan het als onderdelen gebruikt worden of je moet genoegen nemen met batterijen wissel.
Richtprijs is 50 euro exc!
Door SpeedyGJ
#55644
Pardon?
Ik heb tijdje geleden een nieuwe Unit gekocht en aan die andere heb ik toch niks aan, als ik iemand anders blij kan maken hiermee is het toch klaar?
Als we hier nu een ophef gaan over maken dan heb ik geen zin om hier nog spul te gaan verkopen.
Alsjeblieft zeg....interesse? Reageer, indien niet reageer dan gewoon niet...ben er helemaal klaar mee zo!
Door Wietse
#55646
:woohoo: volgens mij leest hij het verkeerd en denkt dat je weer een defect station hebt en dus in de verkoop doet. Dit station is dan weliswaar defect, maar je hebt ook nog een goedwerkende, draaiende Vue, nietwaar?
Door SpeedyGJ
#55651
Dat zou kunnen, daarom kaat ik het nog maar even aan dat ik een nieuwe unit heb :)
Anyway, geen zin om nog een discussie te voeren over al die problemen die ik heb gehad, hopelijk kan ik nu eens normaal 100 jaar lang foutloos gaan meten :P
Mooi nu terug naar de verkoop.
Door pdw112
#55659
Suc6 met de verkoop.
Ik heb waarschijnlijk over het hoofd gezien dat je een nieuwe had gekocht.
Door tuinmantom
#55664
Ik veronderstel dat ik deze niet als een wireless anemometer kan gebruiken (op het dak), naast m'n bestaande vue (die op 1.5m staat)? En dat de console dan windmeting haalt van de andere iss. Anders ben ik wel geïnteresseerd :)
Ik weet dat je op de console de transmitter ID van de anemometer kan instellen, maar dat is wellicht enkel als je met een aparte anemometer transmitter werkt?
Door SpeedyGJ
#55666
Als die optie aanwezig was had ik em mogelijk zelf gehouden, ik heb hier zelf ook al eens na gekeken of dit ging lukken maar helaas kan ik het niet vinden.
Door tuinmantom
#55667
Bij het lezen van de post helemaal onderaan deze thread: http://www.wxforum.net/index.php?topic=15623.0
begon ik er aan te denken.

"The Vantage Vue ISS still does the temperature, rainfall and humidity transmitting to the Vue console at ground level. A secondhand wireless Vantage Pro 2 ISS board with only the anemometer connected is also transmitting to the same console the wind speed and direction."

Dat wil zeggen, dat hij een tweede ISS gebruikt voor windspeed/direction.

edit: je mag natuurlijk ook niet meteen alles geloven wat mensen op een forum beweren, best met je eigen ogen zien en dan geloven.