Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door Soulmaster
#56112
Ik doe mijn Davis vantage pro (niet draadloos) en mijn boltek onweerdetectie in de verkoop. Nee ik ga er niet mee stoppen maar ik stap over op een draadloze Davis Vantage pro en een ander detectie systeem van Fins fabrikaat die toch nog een stuk beter is dan de boltek.

Ik vraag voor de hele installatie 850 euro wat beslist niet veel is, of doe een goed bod. De Davis is 3 jaar jong en de boltek 3.5 jaar. En heb er altijd met heel erg veel plezier gebruik van gemaakt. Maar het is dus nu tijd voor een grote uitbreiding en upgrade van het weerstation. Dit vooral omdat het weerstation ook dienst gaat doen als weerstation op het regattacentrum hier in Medemblik.

Wat krijg je:

1. Davis Vantage Pro2
2. Boltek onweerdetectie met alle software. Het enige wat je nog zelf hierbij moet aanschaffen zijn de juiste kaarten voorbij deze detectie. Ik heb wel nog diverse software pakketten die je erbij krijgt.

Wat moet je zelf doen.

Vanwege mijn handicap ben ik niet instaat om de installatie te demonteren dus het is gewenst om zelf een ladder oid mee te nemen om de installatie van de muur te schroeven.

zie foto.
Bijlagen
_MG_2863.jpg
_MG_2863.jpg (44.98 KiB) 1689 keer bekeken
Door SpeedyGJ
#56136
Aan de dure kant.
Nieuw draadloos is die 445 euro dus doe er 45 euro bij en heb 2 jaar garantie.
Doe er 129 bij en heb draadloos inc garantie.
Heb er eventueel belang bij, maar op kort termijn wordt het em niet.