Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door paultje035
#61719
nee hoor is gewoon nog te koop heb nog geen reacties :) mag voor 500 euro weg

oh en ik zie al wat er is gebeurd die link is van iemand anders en dat was geen vp set maar iets anders :)
Door Overijse
#61722
paultje035 schrijft:
na enig overleg word de prijs 550 euro voor de hele set incl bon

dus de vp2 en de ip link pm me als je interesse hebt.

alleen wel 1 ding mocht de koop doorgaan dan word de transactie
gedaan in de jumbo omdat ze daar het geld testen op echtheid!

sorry daarvoor maar ik kan het risico niet nemen... tril nu nog haha


In de jumbo ??? Really ....

Ook niet fijn in de Jumbo zeker niet met die pinautomaten van een oranje bank.;) ;) ;)

Succes met de verkoop in de jumbo.
Door jango
#61723
Hier klopt iets gewoonweg niet!!!!!!

Wie koopt er een Davis weerstation met ip logger?
Binnen 2 weken kom je er achter dat je hem kwijt wil!
Vraagt hier raad?
Zegt dat je hem niet op marktplaats durft te zetten en binnen 12 uur zeg je dat je hem daar toch geplaatst hebt ( heb hem daar niet kunnen vinden)
Prijs nieuw € 784,- marktplaats € 550,- en 9 uur later al voor € 500,- op HWA Forum

Ik krijg medelijden met alle redenen die je hier opvoert.
Maar vraag me wel af wat er waar is.

En helaas kan ik je aanbod niet aannemen omdat ik al meer dan genoeg weerstations heb.
Door paultje035
#61724
geeft niet gaat me ook echt niet nog een keer gebeuren en ja ik verkoop hem ook via marktplaats omdat ik een hoop tips heb gehad om niet weer vals geld te krijgen.

en wat er waar is mag je van mij helemaal zelf vinden , hoop alleen niet dat je ooit in dezelfde situatie komt want ik kan je vertellen het is niet leuk!!

plus ik vind het te ver gaan om hier bewijs te zetten dat mijn geld in beslag is genomen door de bank omdat het vals was ... en als iemand interesse heeft in de vantage mag die dat van mij best zien hoor.

[img]http://www.tcc1999.nl/ing.jpg[/img]
Door Overijse
#61725
paultje035 schrijft:
trouwens de prijs die ik vraag is dat een beetje redelijk? hij is van 1 mei 2014

koste 784 euro


Je hebt of had toch wettelijk teruggaverecht (bedenktijd min 7 werkdagen, online verkoop 14 werkdagen. Sommige winkels geven zelfs meer bedenktijd tot teruggave) gehad ???? Dan had je zelfs het volledige bedrag terug gekregen, waarom dan binnen je bedenktijd via marktplaats minder proberen terug te krijgen.

Misschien eens contact opnemen met de winkel waar je je aankoop gedaan hebt en zien of er toch nog iets te regelen valt.

Grtz
Kris
Door paultje035
#61726
volgens mij moet dat binnen 7 dagen en het is nu 16 dagen dus zit ik er toch al over heen heb wel al iemand die misschien morgen even komt kijken dus komt vast goed.(heb wel mail verstuurd naar de winkel maar die zijn er maandag pas weer) plus dat ik ook denk dat rond de 500 de prijs zou zijn van de winkel want anders kost het toch geld voor de winkel lijkt me met btw enz

en ik heb hem wel voor ietsje meer op mp staan maar ik heb hem hier voor 500 gezet omdat ik zeker weet dat hij dan goed terecht komt en dat ik niet alles hoef uit te leggen omdat de meeste hier weten wat het is.

kreeg net nog een 2 mailtjes via mp dus wat mij betreft kan er een slotje op.

ik hou hem eerst appart voor de persoon de me PM stuurde die neemt morgen nog even contact op en als dat niets word dan heb ik nog 2 mensen dus komt goed sowieso.