Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door SpeedyGJ
#64444
Wegens omstandigheden ga ik 1 van mijn weerstations verkopen voor een goed doel :)

Het gaat om het volgende:

1X Davis Vantage Pro 2 + Solar + UV + Fars
1X Davis Vantage Vue
1X Davis USB Datalogger
1X Davis VUE scherm

Ja er is helaas maar 1 scherm aanwezig en kan dus ook maar 1 compleet pakket gaan leveren.
Dat betekend dus dat ik een Davis Vp2 + Alle opties + Fars + VUE console kan leveren, of de orginele VUE pakket.
De datalogger is als optie maar wil ik het liefst in 1 pakket houden.

Op de Vp2 standaard zit garantie op even als op het scherm (Dit heb ik zo gekocht met de VUE scherm). De solar/UV/fars heb ik later aangeschaft van iemand anders die em 1 jaar al draaiende had.

De Vue heb ik lange tijd draaien, geen garantie meer op maar draait na behoren goed. Is vorig jaar wel weg geweest voor reparatie, er is een nieuwe batterij gedeelte in gekomen.

Voorkeur gaat naar een volledig pakket voor de Davis, houd dus in Vp2 > Scherm en eventueel de datalogger.
Hopelijk kan ik hier iemand blij mee gaan maken.

Dan de prijzen:

VOORKEUR:
Volledig pakket:
Davis VP2 + alle opties: 650 euro
Davis VP2 + alle opties + datalogger 700 euro

Optie
Davis VUE: 220 euro
Davis VUE + Datalogger: 270 euro

Davis VUE los zonder scherm 100 euro.

Aparte koop voor solar/UV/Fars/Datalogger ga ik voor nu nog niet doen, mocht er interesse zijn in alleen de standaard VP2 (Dus VP2 + Vue scherm) dan wil ik deze optie overwegen.
Optie voor de VUE vervalt na 5 dagen als ik de volledig pakket van VP2 nog niet heb verkocht.

Voor nu gaat de voorkeur uit naar ophalen! Sommige mensen zullen dit uiteraard wel begrijpen! Indien in overleg kan het worden verzonden.
Foto's kan uiteraard gemaakt worden maar dat wordt dit morgen.
Indien je de gegevens wilt bekijken dan kan dat ook dan zet ik mijn weerprogramma en server nog even online.
Ik hoor het graag.
Door SpeedyGJ
#64453
Ik ga losse verkoop toestaan onder voorbehoud.
Laat maar weten via forum of pb, vermeld duidelijk waar het om gaat.

Davis Vp2
Solar/UV
Datalogger

Indien ik de Davis VP2 los kan verkopen zonder scherm kan ik eventueel de scherm los bij verkopen.
Door SpeedyGJ
#64456
Weerstation Vantage Pro 2 + UV/Solar en Fars is geserveerd, wordt morgen avond opgehaald.

Dan kan ik een pakket aanbieden van de Davis VUE + scherm voor 220 en met datalogger voor 270.
Alleen de datalogger? Prima 50 euro mag de eerste deze komen halen, verzenden is uiteraard geen probleem.