Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door Edwin
#8255
Nooit gebruikte Oregon Scientific UV Sensor

Voor weergave van de UV index. Compatibel met vele draadloze weerstations, zoals : AWS899, BAR933HG, BAR988HG, BAR926/916HG, BAR998HG, BAR989HG, BAR321HG en JM888.

Transmissie om de 73 seconden incl. muurbevestiging of insteekstaaf voor in de grond. Voeding : 2 AA alkaline batterijen. Afmetingen : 103 x 68 x 47 mm

Vaste prijs 20,- euro excl. evt. verzendkosten.
Den Haag - Ypenburg bij Nootdorp
Door nolversteeg
#8256
Hallo Edwin,
Als deze ook te gebruiken is met een wmr928n van oregondan is hij verkocht
Nol Versteeg Eersel
Door nolversteeg
#8257
ik heb zelf even gekeken maar ik denk dat het niet gaat werken er staat geen UV in het display wel diverse extra sensoren maar deze zijn volgens mij alleen voor temp
Door Edwin
#8258
Dat is precies de reden waarom ik deze had gekocht. Een beetje tegen de specificaties in kijken of deze toevallig niet in de datapackage mee verzonden werd. De UVR128 is inderdaad niet compatible met de WMR928n.
Door nolversteeg
#8260
Inderdaad heel jammer,ik heb diverse nauwkeurige meetunits alleen het backend laat het afweten dus we doen het er even mee ,ovrigens de wmr 928n geeft redelijke nauwkeurige output data ware het niet dat ik wel wat cijfers achter de komma had willen zien,
bedankt en groeten Nol Versteeg (eersel)