Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
#71562
Hallo allemaal,

Om persoonlijk redenen stop ik binnen kort met het hele weerstation gebeuren.
Vandaar dat ik onderstaande te koop aanbied.
Het is de bedoeling dat ik alles graag in een koop van de hand doe.
Liefhebbers kunnen via een pm (giantocr@home.nl)contact met mij opnemen.
Verder wil ik een ieder bedanken voor de hulp en steun die ik in deze periode dat ik met deze hobby ben bezig geweest heb mogen ontvangen.
Alles is werkende te zien op deze website’s

https://www.meteosauwerd.nl/weather/index.php

https://www.weerstation-sauwerd.nl/pwsmbms/

https://www.sauwerdmeteo.nl/pwsWD/

Vr groet,

Piet Kampen



1: - Vantage PRO2

Deze is voorzien van de Davis UV|Solar|VP part| UV en Zonnestalingssensoren set 6450-6490 en

6673.

2: - Davis 7720|VP option|Regensensor verwarmingsset.

3: - Davis Vantage PRO2 Console + Davis USB Datalogger 6510

4: - Davis VUE Console deze is voorzien van de NanoSD

5: - Davis USB Datalogger 6510

6: - WeatherFlow weerstation De Sky is voorzien van een zonnepaneel

7: - Luftdaten meetapparatuur met diverse reserve onderdelen

8: - 2 x TP-LINK WH-WUS02

9: - Nest Outdoor Wifi Webcam

10: - Set muurbeugels verder diverse lengtes aluminium buis met klemmen enz.
#71563
Hallo Piet,

Dat is allemaal heel jammer, zeker voor jezelf want je was altijd heel enthousiast bezig met deze hobby.

Als eerste, mijn grote dank voor de jarenlange hulp bij het verbeteren van de Leuven-Template en de verschillende HWS versies. Sinds 2013 was je een trouwe metgezel op de lange weg naar steeds betere producten. Petje af voor je geduld om met verschillende ontwikkelaars, vaak niet de gemakkelijkste mensen, altijd te blijven samenwerken om de scripts/templates/vertalingen te verbeteren.

Maar ook heel erg bedankt voor het jarenlang mogen gebruiken van je oplaad-bestanden. Ik zal een nieuwe bron moeten zoeken voor de clientraw bestanden, de WD-API en ook de WXSIM bestanden.
Jouw bestanden worden al jarenlang dagelijks gebruikt om de demo-sites te laten werken met echte gegevens. En om bij problemen goed te kunnen testen. Sinds mijn verhuizing naar een appartement was jij, voor o.a. WeatherDisplay/ WXSIM bestanden, de altijd enige beschikbare bron.

Het ga je goed,

Wim
#71566
wvdkuil schreef: 26 nov 2019, 09:34 Hallo Piet,

Dat is allemaal heel jammer, zeker voor jezelf want je was altijd heel enthousiast bezig met deze hobby.

Als eerste, mijn grote dank voor de jarenlange hulp bij het verbeteren van de Leuven-Template en de verschillende HWS versies. Sinds 2013 was je een trouwe metgezel op de lange weg naar steeds betere producten. Petje af voor je geduld om met verschillende ontwikkelaars, vaak niet de gemakkelijkste mensen, altijd te blijven samenwerken om de scripts/templates/vertalingen te verbeteren.

Maar ook heel erg bedankt voor het jarenlang mogen gebruiken van je oplaad-bestanden. Ik zal een nieuwe bron moeten zoeken voor de clientraw bestanden, de WD-API en ook de WXSIM bestanden.
Jouw bestanden worden al jarenlang dagelijks gebruikt om de demo-sites te laten werken met echte gegevens. En om bij problemen goed te kunnen testen. Sinds mijn verhuizing naar een appartement was jij, voor o.a. WeatherDisplay/ WXSIM bestanden, de altijd enige beschikbare bron.

Het ga je goed,

Wim
Dank je Wim, het was mij ook altijd een waargenoegen om hier aan mee te werken en heb het ook altijd met veel plezier gedaan.
Het draait op dit moment nog de exacte datum hoor je nog denk ergens in december.

Vr groet,
Piet