Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door sparkle
#11340
Bedankt voor de tip. Ik moet wel ff kijken bij ebay, is voor mij de eerste x daar.

:laugh:
Door Christian
#11341
sparkle schrijft:
er zijn een paar die graag veel willen bieden om boven de rest uit te willen komen maar daarna niet willen kopen.[/quote]

Typisch marktplaats.nl, hebben wij in het verleden ook erg veel last van gehad.
Door Eckie76
#11342
Bij Ebay verplicht de hoogste bieder zich tot aankoop. Koopt hij of zij het niet, wordt de betreffende persoon negatief beoordeeld. Bedrijfjes die iets willen verkopen op Ebay, zullen dus hun best moeten doen het aantal negatieve beoordelingen zo laag mogelijk te houden. Vandaar dat ook ik Ebay vele malen aantrekkelijker vind en veiliger.
Ik heb laatst een Kreidler proberen verkopen op Marktplaats, hetgeen een en al frustratie teweegbracht door bieders die vervolgens niks meer lieten horen.
Ebay Duitsland heb ik alleen maar positieve ervaringen mee.
Door osjohn
#11343
Zoals Olaf op Ebay Duitsland goede ervaringen heeft kan ok ook beamen, ik heb vele zaken daar gedaan en nog nooit op mijn bek gevallen.

John
Door Eckie76
#11349
Goede keuze, Marktplaats heeft bij mij ook zwaar afgedaan. Ik zal daar nooit en te nimmer nog iets te koop aanbieden.

Ik hoop dat je snel resultaat boekt, maar dat moet op Ebay vast wel lukken.
Door hjr
#11352
Mijn ervaring met Marktplaats is overwegend positief! Zo af en toe wel eens een bieder die niet reageert, maar verder raak je bijna alles kwijt. Gewoon ff geduld hebben.