Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Meteotines
#12088
Dat klopt Olav, op een gegeven moment had ik een heel 'kladblok' vol... (vanwege alle extra pagina's)

Tines.
Door gerrit32
#12097
Meteotines schrijft:
Dat klopt Olav, op een gegeven moment had ik een heel 'kladblok' vol... (vanwege alle extra pagina's)

Tines.


Maar is dan ook fantastisch geslaagd.
Voordat ik ooit zover ben, zijn we jaren verder.
Door etab
#12112
Hier dan een proggie waar je geen html kennis voor nodig hebt.

Mindscape: Webcreator 4
Hele zooi templates erbij
Door wslangerak
#12356
Hallo Martijn,

Gefeliciteerd! Ziet er prima uit. Alleen je ajax-update functioneert niet goed, tenminste ik zie ook na 6 minuten nog geen update op de homepage:



Hiertoe moet je even het pad naar je clientraw-files controleren in de Settings.php. Zoek deze regel op en pas het pad aan jouw instellingen aan:

Code: Selecteer alles
$SITE['clientrawfile']   = '../padnaarjouwclientrawfiles/clientraw.txt';  // relative FILE location of clientraw.txt


En ook in deze file het pad controleren: ajaxWDwx.js
Bijlagen
updateberghem.jpg
updateberghem.jpg (14.2 KiB) 2334 keer bekeken
Door tinuz97
#12359
wslangerak schrijft:
Hallo Martijn,

Gefeliciteerd! Ziet er prima uit. Alleen je ajax-update functioneert niet goed, tenminste ik zie ook na 6 minuten nog geen update op de homepage:



Hiertoe moet je even het pad naar je clientraw-files controleren in de Settings.php. Zoek deze regel op en pas het pad aan jouw instellingen aan:

Code: Selecteer alles
$SITE['clientrawfile']   = '../padnaarjouwclientrawfiles/clientraw.txt';  // relative FILE location of clientraw.txt


En ook in deze file het pad controleren: ajaxWDwx.js

Goed dat je dat ziet,dank je,maar ik weet het relative pad niet niet goed in te vullen:
Ik draai zelf een xampp server,en de files van de website staan los in de map waar dus ook wd geinstald staat,hoe geef ik dit in dan? nu staat er bv ./clientraw.
Alvast bedankt,gr martijn.
Door wslangerak
#12362
tinuz97 schrijft:
...hoe geef ik dit in dan? nu staat er bv ./clientraw.
Alvast bedankt,gr martijn.


Als alle files, dus ook Settings.php én clientraw.txt in één en dezelfde map staan, kan je proberen ../clientraw.txt in te vullen, dus met twee puntjes ipv één.
Staat de clientraw in een andere map, moet je zoiets invullen:
../mapwaarclientrawstaat/clientraw.txt

Succes, ik hoor het wel!
Door wslangerak
#12367
Ik weet niet op hoeveel seconden je de update hebt staan (standaard is geloof ik 5000, oftewel 5 seconden), maar ik zie nog geen refresh na een aantal minuten.

Het pad naar de thermometer.php kan je aangeven in ajaxWDwx.js, deze regel:
Code: Selecteer alles
var thermometer = 'thermometer.php'; // script for dynamic thermometer PNG image (optional)
Door tinuz97
#12368
Bij mij wel? Misschien even je buffer van de internet explorer legen?
Thermometer wil nog steeds niet :dry:
Kwam meteen ook een setting vor default layout kleur tegen haha,en de ajax update op 5 sec ipv 10 gezet,werkt het bij jou nu wel?
Bah alleen de thermometer.php wil niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8