Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wslangerak
#12380
Als je clientraw.txt ook in de directory wd staat kan je deze regel in de thermometer.php aanpassen:

$clientrawfile = '../wd/clientraw.txt'; moet worden:

$clientrawfile = 'clientraw.txt';

Dan zou alles moeten werken....
Door tinuz97
#12381
Clientraw staat ook in de wd dir ja,even testen.....hoop echt dat het werkt,als het werkt trakteer ik je op koffie en gebak :laugh:

EDIT: nog even wachten met koffie,want ook hier trapt de tempmeter niet in :huh:
Door wslangerak
#12383
OK, dan dit proberen:

./clientraw.txt

We geven de moed niet op hoor!

Ik krijg deze foutmelding namelijk:

Warning: file_get_contents(./ //clientraw.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in C:\\xampp\\htdocs\\wd\\thermometer.php on line 125

Hij kan de clientraw.txt dus niet vinden.
Door tinuz97
#12385
Ook niet :side:
Raar he,bij de thermometer niet,maar de site zelf kan de clientraw wel vinden :dry:
Maar staat hij in ajaxwd ook goed?
Door wslangerak
#12386
Hmmm... en als je dit nou eens invult?

$clientrawfile = 'http://tinuz.no-ip.org/wd/clientraw.txt';
Door tinuz97
#12389
Het gekke is als ik met internet explorer 8 kijk ipv firefox,zie ik wel de goede waardes staan waar het thermometer plaatje hoord.
Ik zie gewoon alleen het plaatje niet :S
Door wslangerak
#12391
Geinig hè?

Da's een gedoe met die paden. Misschien komt het wel omdat je dat no-ip adres laat doorverwijzen naar je eigen server? Dan heb je misschien een cross-domain probleem met php. Ik gok maar even iets, want we hebben alles zo'n beetje geprobeerd nu.
Door tinuz97
#12392
Gekke is dat het gister wel werkte,althans de temp meter,alleen toen werkte ajax niet.
Denk dat het daar dus niet aan ligt :unsure:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8