Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Eppie
#47778
@Theo,

Wel on-topic blijven.

De discussie gaat over wat is wel en wat is niet correct op dit forum met deze regels.

Groet,

Ep
Door Luc
#47779
Eppie schrijft:
@Theo,

Wel on-topic blijven.

De discussie gaat over wat is wel en wat is niet correct op dit forum met deze regels.

Groet,

Ep
Nee hoor. Het topic gaat over de problemen die sommige weeramateurs ondervinden bij hun hosting partij. Daar heb ik samen met de hostingprovider van HWA een oplossing voor gezocht in de vorm van specifieke hosting voor weerwebsites. Bij deze pakketten hoeven de weeramateurs geen problemen te verwachten, omdat de hostingprovider weet dat er bijvoorbeeld veel FTP verbindingen worden gemaakt. Daar wordt dan ook niet op gemonitord.

Natuurlijk zijn er ook andere hosting bedrijven die geen problemen hebben met weerwebsites. Het staat eenieder vrij om daarnaar te zoeken. Maar even een link plakken in dit topic om daarvoor reclame te maken, is niet toegestaan.

Gr,
Luc
Door Eppie
#47780
@Luc,

Hoe je het wend of keert jouw artikel bevat ook reclame en derhalve niet juist naar mijn bescheiden mening.

Groet,

Ep.
Door Overijse
#47781
Ik stel voor om de () rond (eigen) uit regel 20 weg te halen, zo zijn er geen meningsverschillen meer.

Grtz
Kris
Door jango
#51116
Ik ben gister overgestapt naar deze host.
Zat voorheen bij Ant....... , is goedkoop en zeker niet slecht als je een kleine site bezit en had de verhuistoken binnen enkel minuten.
Had door te kort aan ftp de site op zwart en dan kan je natuurlijk ruimte bijkopen.
Maar dan blijkt goedkoop in eens duur koop.
En dat scheelt echt heel veel.

Na de overzetting had ik wat problemen waar ik geen raad mee wist.
De hulp die mij geboden werd was zeer goed ,wel een 10+
Kreeg zelfs na 23.00 nog reactie op een mail.

Ik mag geen reclame maken maar de host die Luc hier aanhaalt is zeker de aanbeveling waard.

Grtz, Jan
Door poldeleeuw
#51118
De hosting die luc aanbied is schandalig duur. Het mag dan wel zijn dat ze niet monitoren op FTP, maar in vergelijking met anderen is het zeer duur in vergelijking met wat je krijgt.
Door Snarf2000
#51119
Het is niet schandalig duur Joeri,
maar duurder dan die prijsvechters die 0,0 service geven.

Service en betrouwbaarheid is zeer goed bij Weservit.
Kijk maar eens 2 posts omhoog van Jango.
Hij is over de service zeer tevreden.
Ook ik ben zeer tevreden na 8 maanden hosting bij hun.

PS:
Luc biedt deze hosting niet, maar Weservit.
Luc heeft alleen overleg gepleeegd met weservit gehad.

Frans
Door poldeleeuw
#51120
Ik ben bij Neostrada ook wel zeer tevreden. En je krijgt meer bandbreedte en opslagruimte voor 1 euro per maand. En de service is er optimaal. Direct binnen het uur antwoord. Nog nooit sinds januari 2012 offline geweest door hen.
Door weerstation
#51121
jango schrijft:
Zat voorheen bij Ant....... , is goedkoop en zeker niet slecht als je een kleine site bezit en had de verhuistoken binnen enkel minuten. Had door te kort aan ftp de site op zwart en dan kan je natuurlijk ruimte bijkopen.


Hallo Jan,

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van de betreffende provider. Ik host daar diverse websites waarvan ook enkele grote en zeer druk bezochte.

Ik heb kort na de opening van deze discussie op dit forum navraag gedaan en ik kreeg te horen dat het uploaden van de bestanden die ik voor mijn weersite gebruikte absoluut niet tot problemen kon leiden.

Nu lijkt dit bij jouw toch tot problemen te leiden en ben ik wel benieuwd naar de oorzaak. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Hebben ze ook aangegeven wat nou de oorzaak was van het te kort aan ftp. Welke bestanden dit bijv. veroorzaakte.
Door Snarf2000
#51228
Zondag middag 14:30

Ik surf naar mijn eigen website en probeer in te loggen op het klantenpaneel.
Na enige inlogpogingen geen succes. Nou ja zeg.
Kijk ik op mijn eigen website,..... "niet beschikbaar".
Arghhh, wat is er aan de hand.

Via teamviewer een andere remote pc overgenomen en warempel, daar doet hij het wel.
OK, mijn IP-adres is geblokkeerd.

Telefoon gepakt en Weservit gebeld (Ja, op zondag).
Blijkt dat ik een mail heb gemist die naar een oud mailadres was gestuurd. (Eigen schuld dus)

Ik was geblokkeerd omdat ik op een foutief adres probeerde in te loggen.
Allemaal eigen schuld.
Maar,...

Raoul van Weservit heeft mij geholpen weer bij mijn website en cpanel te kunnen komen.
Superservice van deze club. En natuurlijk Raoul persoonlijk.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. (En nee, ik heb geen aandelen)

SUPER !!!

Dat is voor mij een hele goeie reden om voor Weservit te kiezen en te blijven.
Probeer dat maar eens bij een andere provider.

Frans
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8