Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Luc
#44591
Beste weeramateurs,

Het hosten van een 'weerwebsite' geeft bij sommige hosting partijen af en toe de nodige problemen. Heel specifiek is dat een weerwebsite bijna voortdurend via FTP data upload naar de website. Niet alle hosting partijen zijn hier op ingeregeld. Het komt regelmatig voor dat websites hierdoor 'plat' liggen.

Ik heb dit probleem aangekaart bij WeservIT waar ik ook een dedicated HWA server heb gehost. WeservIT snapt de beperking en heeft daar ook een oplossing voor. Speciaal voor 'weerwebsites' hebben zij een hosting pakket samengesteld dat is toegespitst op weerwebsites. Deze pakketten zijn alleen te bestellen via onderstaande links.

Pakket 1 - HetWeerActueel
-2500MB opslag
-100GB dataverkeer per maand
-99 FTP accounts
-99 MySQL databases
-99 E-mail acounts
-99 Sub domeinen
-Cronjob ondersteuning
-Geen limiet op FTP verbindingen
-Directadmin controlpanel
-Domeinregistratie / verhuizing domeinnaam inbegrepen

Prijs per jaar: 47,50 euro exclusief 19% B.T.W. (56,53 euro incl BTW)

Bestel pakket Hetweeractueel 1

Pakket 2 - HetWeerActueel
-3500MB opslag
-200GB dataverkeer per maand
-99 FTP accounts
-99 MySQL databases
-99 E-mail acounts
-99 Sub domeinen
-Cronjob ondersteuning
-Geen limiet op FTP verbindingen
-Directadmin controlpanel
-Domeinregistratie / verhuizing domeinnaam inbegrepen\\
-Verhuizing bestaande weerwebsite inbegrepen

Prijs per jaar: 60,00 euro exclusief 19% B.T.W. (71,40 euro incl BTW)

Bestel pakket Hetweeractueel 2


Bij pakket 2 wordt als extra service een bestaande website over verhuisd. Heb je dus minder kennis/ervaring bij het omzetten van een website naar een nieuwe host, of wil je dat gewoonweg laten doen, dan is pakket 2 een aanrader.

De hosting en support bij deze pakketten, worden geheel verzorgd door WeservIT. HWA is geen partij in een eventueel (hosting)contract dat je afsluit als je kiest voor 1 van deze pakketten.

Ik heb zelf hele goede ervaring met WeservIT. Service en support zijn goed geregeld. Er zitten bekwame medewerkers bij support. Omdat zij ook weten wat er bij komt kijken om een weerwebsite te hosten, kan ik deze pakketten dan ook van harte aanbevelen. Hopelijk help ik weeramateurs die problemen hebben met hun hosting zo aan een betrouwbare hosting.

Mvgr,
Luc
Door SpeedyGJ
#44600
Ik heb zelf ook geen problemen met mijn webhost al zoek ik wel een andere gezien die webhost hun website nog steeds is..


Prijs is wel wat aan de prijzige kant inderdaad, je hebt wel veel dataverkeer maar lang niet iedereen zal die capaciteit benutten laat staande dat ze dat per maand halen, ik verbruik maar 23gb per maand.
Denk dat dit meer een website is die veel dataverkeer verbruiken.
Door Luc
#44602
Opmerking:
Er zullen zeker andere hosting partijen zijn die goedkoper zijn en ook goed werken met weerwebsites. Er zijn echter ook hosting partijen die na maanden of jaren 'ineens' merken dat een site teveel FTP gebruikt en blokkeren dan de site. Er staan voorbeelden genoeg in dit forum. Dat zal bij deze pakketten zeker niet gebeuren, omdat dit verwacht wordt. Het zijn dan ook pakketten op maat en daardoor wellicht iets duurder. Let er echter wel op dat dit inclusief de registratie van een domeinnaam is. Sommige providers rekenen daar nog apart een bedrag voor.

PS: Het is niet de bedoeling dat dit een vergelijk-topic wordt met andere hosting providers.

Gr,
Luc
Door dibasta
#44604
Durf het bijna niet te zeggen, maar is dit niet in strijd met regel 20 ?? van de forumegels?? :unsure:

Let wel, bedoel dit absoluut niet verkeerd hoor!!!

Gr,
Peter.
Door Tonky
#44606
dibasta schrijft:
Durf het bijna niet te zeggen, maar is dit niet in strijd met regel 20 ?? van de forumegels?? :unsure:

Let wel, bedoel dit absoluut niet verkeerd hoor!!!

Gr,
Peter.


Is dit niet in strijd met regel 13 ??
Net als deze opmerking.
Door dibasta
#44608
Tonky schrijft:
dibasta schrijft:
Durf het bijna niet te zeggen, maar is dit niet in strijd met regel 20 ?? van de forumegels?? :unsure:

Let wel, bedoel dit absoluut niet verkeerd hoor!!!

Gr,
Peter.


Is dit niet in strijd met regel 13 ??
Net als deze opmerking.


Laat maar mooi !!!
weet alweer genoeg, zal me dr niet meer mee bemoeien!!!

Gr,
Peter.
Door relin
#44609
Tonky schrijft:
dibasta schrijft:
Durf het bijna niet te zeggen, maar is dit niet in strijd met regel 20 ?? van de forumegels?? :unsure:

Let wel, bedoel dit absoluut niet verkeerd hoor!!!

Gr,
Peter.


Is dit niet in strijd met regel 13 ??
Net als deze opmerking.


Inderdaad, maar ook in strijd met regelnr. 1

1. Blijf on topic. Het afwijken van een topic kan zeer storend werken en wordt niet op prijs gesteld. Als je toch off-topic wilt gaan, doe de andere forumgebruikers dan een plezier, plaats je berichten in het off-topic forum.


En dus bij deze ook mijn posting is in strijd met regelnr. 1 :P

Luc ik zou er een slotje op zetten.

Groeten Remko
Door Weerstation Kaatsheuvel
#44611
Hoi allemaal,
Ik vind de opmerking van @Peter niet op zijn plaats.;)
Luc komt met een goed voorstel, waar je wel of niet op ingaat..
Groet,
Hans
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8