Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Snarf2000
#44612
Nou, ik weet het wel.
Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijndomein.nl
Hiervoor al met hosting2go.nl
Deze jongens hebben problemen met zoveel ftp verkeer

Elke keer problemen met FTP en email.
Zelfs krijg ik al mail van mijn bezoekers omdat mijn site "plat ligt".
En als reactie op een mail krijg je te horen: Het probleem is sinds gisteravond 22:00 uur opgelost.
Sorry voor de overlast.
Deze komt dan na een uur of 20 binnen.

Ik betaal liever een paar tientjes meer en een goede service dan de ellende die ik nu beleef.
Ik was al op zoek naar een nieuwe provider, maar deze tip neem ik ter harte.

Ik zal mijn token opvragen.
Door dibasta
#44613
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Hoi allemaal,
Ik vind de opmerking van @Peter niet op zijn plaats.;)
Luc komt met een goed voorstel, waar je wel of niet op ingaat..
Groet,
Hans


dat kan!!! en daar is niks mis mee, ieder z'n mening !!
Peter.
Door meteozwolle
#44617
Blijft een interessante vraag wat een weerwebsite nu anders is dan een gemiddelde website. misschien is het goed om hier eens naar te kijken en dan te beoordelen.

is meer ftp-verkeer het enige ?

groet,

Marcel
Door Snarf2000
#44619
Hoi Marcel.
Heb jij wel eens een helpdesk of iemand anders van een bepaalde club kunnen bereiken in het weekend of 's avonds?

Ik nog nooit.
Email antwoord kan je een dag op wachten, en bij die club waar ik 2 jaar geleden ben vertrokken, kreeg ik een grote bek en een bedankje dat de servicemedewerker er dank zij mij uit zijn bed mocht komen.
Daar worden ze toch voor betaald bij storingsdiensten?

Deze club is wel bereikbaar, (zelf net "getest") en had binnen een minuut iemand aan de chat.
Telefonisch kan ook. 24/7 !
Dat zie ik die prijsvechters niet doen.
Alleen maar bereikbaar via een ticket of via mail.
Daar heb ik mijn buik van vol.
Als ik een probleem heb met FTP, Mail of wat dan ook, dan wil ik NU geholpen worden en niet morgen pas.

He' , ik begin bijna reclame te maken, en dat mag niet.
Het is net als bij mijn werk.
Mijn baas wil liever een hogere prijs en kwaliteit leveren, dan een prijsvechter worden en laag inschrijven, zodat je alles naar je toe kan halen, maar daardoor gaat de service en kwaliteit van naar beneden.
Ons bedrijf staat nog steeds, en klanten betalen liever iets meer dan dat ze later voor verassingen komen te staan.

Zo is het in dit geval ook.
En zeg nou zelf, een paar tientjes op jaarbasis extra, da's ongeveer 10 cent per dag.

Nu hou ik op.

Frans.
Door meteozwolle
#44621
Frans,

eens met je analyse. Mijn punt was vooral een vraag wat een weerwebsite nu anders is dan een reguliere site. Tuurlijk snap ik dat je voor service moet betalen. Ja ik heb helaas wel eens een helpdesk moeten bellen 's avonds en 's nachts, maar dan gaat het ook om andere zaken dan mijn weersite. Daar betaal ik (of mijn opdrachtgever) dan ook voor.
Door Mike
#44623
Ik zie dat ze al een pakket hebben voor €25,- per jaar, waarom niet dat pakket nemen?

Of kan ik hieruit opmaken dat er op dit pakket WEL een ftp limiet zit?
Zou toch wel een beetje vaag zijn, staat immers nergens vermeld.
Door jacg
#44628
Aan de prijzige kant?

Als ik lees dat er mensen op dit forum een vps server "aangesmeerd" krijgen omdat ze problemen hebben met hun ftp. Die betalen echt veel meer hoor.

Ik betaal nog meer dan die 60 euro per jaar, maar nooit problemen met ftp en dat soort zaken, een helpdesk die gewoon telefonisch bereikbaar is. Daarnaast een batterij aan servers die in custer draaien en waarop niet alle services op één machine draaien.

En Marcel, een weerwebsite is een dynamische website, dat is het grote verschil met een huis- tuin en keukenwebsite. En dat is nu net wat die goedkope hosts goed kunnen, het draaien van statische websites.

Kies gewoon voor een degelijke (lees zakelijke) host, je betaald net als Frans zegt een paar tientjes per jaar meer maar dan heb je ook wat.

Groeten,

Jacco
Door reitsma1960
#44632
jacg schrijft:
Aan de prijzige kant?

Als ik lees dat er mensen op dit forum een vps server "aangesmeerd" krijgen omdat ze problemen hebben met hun ftp. Die betalen echt veel meer hoor.

Groeten,

Jacco


Jacco,

Jammer dat je steeds zo`n negatief ondertoontje gebruikt voor de mensen die zo`n eigen vps server hebben. Mijn vps server is mij zeker niet aangesmeerd.
Misschien is er een andere oplossing voor de kosten...
Oordeel niet te snel........
Je weet niet alles en ook niet alle onderliggende redenen en je weet ook niet wat er achter de schermen allemaal aan vooraf is gegaan.
Dat hoeft ook allemaal hier niet te worden verteld.

mvrgr,

Oebel
Door Snarf2000
#44642
Vandaag ben ik overgestapt naar WeservIT.
Ging lekker soepel en de data staat er al.

Vanavond ga ik de DNS aanpassen samen met de FTP.
Dan ben ik niet lang offline en kunnen we er weer met frisse zin tegenaan.

Nu nog de harde pad verwijzingen aanpassen,
zodat alle schoonheidsfoutjes er uit zijn.
Ik heb weer wat te doen.

Ik hoop dat jullie niet te veel ellende krijgen in de komende mooie feestdagen.
Als het goed is kan ik met een gerust hart slapen. :P

Frans
Door jacg
#44644
reitsma1960 schrijft:
jacg schrijft:
Aan de prijzige kant?

Als ik lees dat er mensen op dit forum een vps server "aangesmeerd" krijgen omdat ze problemen hebben met hun ftp. Die betalen echt veel meer hoor.

Groeten,

Jacco


Jacco,

Jammer dat je steeds zo`n negatief ondertoontje gebruikt voor de mensen die zo`n eigen vps server hebben. Mijn vps server is mij zeker niet aangesmeerd.
Misschien is er een andere oplossing voor de kosten...
Oordeel niet te snel........
Je weet niet alles en ook niet alle onderliggende redenen en je weet ook niet wat er achter de schermen allemaal aan vooraf is gegaan.
Dat hoeft ook allemaal hier niet te worden verteld.

mvrgr,

Oebel


Oebel,

Het was laat toen ik reageerde, was zeker niet negatief bedoeld. Als mensen een VPS server willen moeten ze dat zeker doen. Wilde gewoon aangeven dat er ook andere oplossingen kunnen zijn, voor mensen die bijv. alleen een ftp probleem hebben.


Dus bij deze mijn excuses.

Groeten,

Jacco
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8