Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door reitsma1960
#44645
jacg schrijft:
Oebel,

Het was laat toen ik reageerde, was zeker niet negatief bedoeld. Als mensen een VPS server willen moeten ze dat zeker doen. Wilde gewoon aangeven dat er ook andere oplossingen kunnen zijn, voor mensen die bijv. alleen een ftp probleem hebben.

Dus bij deze mijn excuses.

Groeten,

Jacco


Jacco,

Oké hoor. Geaccepteerd.

Mvrgr,
Oebel
Door etab
#44658
Snarf2000 schrijft:
Nou, ik weet het wel.
Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijndomein.nl
Hiervoor al met hosting2go.nl
Deze jongens hebben problemen met zoveel ftp verkeer




Nou ik draai al jaren op hosting2go eb heb nog nooit door hun plat gelegen.
Door forsurh
#44661
Volgens mij is dit heel afhankelijk op wat voor server je zit welke je deelt met meerdere sites.

Ik ben van mening dat dit zeker invloed heeft.

Ook ben ik van mening dat welke club je ook kiest, de behandeling van je als klant, zeker wanneer het een storing betreft icm bereikbaarheid de doorslag geeft. Bij mijn club hou ik ervan dat ik "echte" meedenkende vakmensen aan de lijn heb, die ook nog eens communiceren met hun collega's.

En dan mag het ergens best een tientje duurder zijn.

Ook:

Wat is problemen met ftp? Als dit een paar uur 's nachts gebeurd, wie heeft er last van? Maar een groot aantal van ons (?) wil allemaal zo professioneel mogelijk zijn.
Terwijl de ander hier niet zo moeilijk over doet.

Zo ik ook, daarom heb ik ook gekozen voor een VPS. En als eerder geschreven, er zijn vast genoeg andere mogelijkheden, maar geloof me, dit was voor mij een overwogen keus waarna ik mijn vaste host de verkoop gegund heb.

En even terug op dit topic, het aanbod van Luc is zeker niet verkeerd!

En wat je ook kiest , als je zelf maar het gevoel erbij hebt dat je de juiste hebt gedaan, dat vergoedt een boel! Elke hobby kost tenslotte geld....

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door Snarf2000
#44683
Zo, Ik ben helemaal over.
Alle pagina's draaien optimaal.
Gisteren alle voorbereidingen getroffen, op een akelig klein dingetje na.
De MySQL databases vergeten te exporteren.
Zal je altijd zien, je vergeet altijd wel iets.
Mijndomein had direct na de migratie de databases op slot gezet.
Ik kreeg vandaag een speciale link zodat ik er alsnog bij kon.
Nu is alles geexporteerd en weer geimporteerd.

Zo'n verhuizing brengt toch wel wat werk met zich mee.
Op heel veel php pagina's had ik keiharde serverpaden ingesteld.
Deze moest ik ook allemaal weer bij langs.

Maar al met al een geslaagde migratie.
FTP werkt super snel.
Bij mijn vorige provider duurde het ca 10 seconden eer hij mijn grootste map had ingelezen. (1706 bestanden)
Nu list hij ze in een oogwenk.
Heerlijk.

En ondersteuning is op en top.

Frans
Door meteozwolle
#44693
zou interessant zijn om hier een apart topic van te maken. specificaties webhosting tbv weeramateurs. ik denk ook dat bijvoorbeeld software wel interessant is (joomla /wordpress etc...)
Door WeerStationWoerden
#45012
hallo allemaal
zit er nu toch over te denken om pakket 2 te nemen
rede ik zit bij een bepaalde hosting…
en heb hier altijd problemen met url-fopen en alles wat er bij zit .
ben er al een paar keer vanaf gegooid ( ivb FTP aanval duhhhh.. tuurlijk )
nu ook weer.. wil een script gaan gebruiken en ja hoor daar is die weer.
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect
dit krijg ik bij het script van ...beneluxweather.net
begrijp ik het goed als je pakket 2 neemt dat alles voor je word geregeld.
dus ook het afmelden bij mij host en alles word gelijk over gezet ??
ook mijn domeinnaam ?
en vooral dat je geen gedoe heb met url-fopen en alles wat daar bij zit ?
of zijn er nog andere opties ?
word er inmiddels een beetje doorgedraaid van
Mvg Gert
Door walberg
#45017
Diverse gehad, formeel heb ik nog steeds een account bij servage.net. Supergrote opslag ca 800Gb maar de ftp instellingen moest je steeds weer opnieuw aanpassen, steeds van adres wisselen, zij hadden 4 ftp adressen. Dat lijkt mij met een weerstation niet handig.
Hosting2go heb ik nog steeds voor mijn email adres maar daar heb ik nooit iets gehost.
Ik heb nu gethost en voor mijn sites bevalt die nog prima maar ik moet zeggen dat ik natuurlijk niet continue upload en zeker niet 24 uur. qua prijs nog steeds de goedkoopste maar omdat ik meerdere sites heb heb ik wel de pro versie en die is 50 euro per jaar.
Door kingroi
#45083
Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die off-topic reageert maar ik ben blij dat dit initiatief is genomen. Ik zit zelf bij Deziweb, wat een drama. Tickets worden niet snel, zeg maar tergend langzaam beantwoord. Als er een storing is, kan het vreselijk lang duren voordat het wordt verholpen of gereageerd. Zelf kwam ik er bijvoorbeeld een paar dagen later achter dat ze problemen hadden. Al die tijd geen actuele gegevens dus. Moet je maar op twitter kijken, ja, ik ben daar gek, ga zeker elke dag op Twitter kijken of ze storing hebben. Dit is een voorbeeld van een goedkope hoster, waar je dus niets aan hebt. Zoals het bijna altijd weer geldt, het moet ergens vandaan komen.

Mijn website ligt dus weer plat, login en password worden niet herkend (ja er is betaald en nee, er is niets gewijzigd).

Mits het voorstel een kwaliteitshoster is, met goede en snelle respons/servive, vind ik het een geweldig initiatief!
Compliment.
Door kingroi
#45085
Ik heb 2 ip dataloggers en 2 consoles, weatherdisplay en weatherlink.

Mvg
Hein
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8