Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door petergroeneveld
#56954
Beste mensen,

Ben van plan om één van de 2 aangeboden pakketten te nemen. Enkele vragen aan de mensen die daar ook al een tijdje een webhosting pakket hebben.

Hoe bevalt het in zijn algemeen?
Hebben jullie veel storingen c.q. problemen gehad met name het uploaden etc.?
Kun je ook meerdere domeinen in het pakket toepassen?
Verliep de verhuizing soepel?

Groeten,
Peter.
Door Snarf2000
#56985
petergroeneveld schrijft:
Beste mensen,

Ben van plan om één van de 2 aangeboden pakketten te nemen. Enkele vragen aan de mensen die daar ook al een tijdje een webhosting pakket hebben.

1. Hoe bevalt het in zijn algemeen?
2. Hebben jullie veel storingen c.q. problemen gehad met name het uploaden etc.?
3. Kun je ook meerdere domeinen in het pakket toepassen?
4. Verliep de verhuizing soepel?

Groeten,
Peter.


Hoi Peter

1. Mijn bevindingen zijn zeer goed.
2. Paar keer storing gehad, ivm server verhuizingen
3. weet ik niet
4. De verhuizing heb ik zelf geregeld omdat er kriskras door het hele domein pad verwijzijngen lopen.
In 1 avondje was ik weer helemaal up.

FTP problemen zijn er nagenoeg nooit bij mijn weten.
Leuke extra opties is een CPanel met heel veel extra opties en uitgebreide statistieken.

Al met al ben ik zeer tevreden.

grt Frans
Door brugje
#56993
Ook ik heb hier goede ervaring mee. Omdat ik meerdere sites heb, heb ik gekozen voor een reseller pakket waar je diverse domeinen in kan beheren. Dit is dan veel goedkoper dan voor elk domein een eigen pakket. Op 2 domeinen een ftp upload om de 20 seconden en dat zonder problemen. Ook de helpdesk is goed. Reactie op mail altijd binnen een paar uur.

Veel succes
Jan
Door tinuz97
#56998
ik zit zelf bij exacthost al lange tijd.
Bevalt erg goed, niet de goedkoopste, maar wel top service en goed bereikbaar telefonisch/email.

Zijn niet vies om je te helpen bij bv problemen of iets dergelijks, vind ik ook wel belangrijk, uiteraard is dat een persoonlijke keuze :laugh:
Door eugel
#57002
petergroeneveld schrijft:
Beste mensen,

Ben van plan om één van de 2 aangeboden pakketten te nemen. Enkele vragen aan de mensen die daar ook al een tijdje een webhosting pakket hebben.

Hoe bevalt het in zijn algemeen?
Hebben jullie veel storingen c.q. problemen gehad met name het uploaden etc.?
Kun je ook meerdere domeinen in het pakket toepassen?
Verliep de verhuizing soepel?

Groeten,
Peter.


Zit hier bijna 1 jaar en geen problemen gehad nog. Upload elke 5 seconden data gaat prima.
Verhuizing was in een avond rond. Service is prima. Wordt zeer snel gereageerd op mail.

Succes met je beslissing.
Door walberg
#57034
petergroeneveld schrijft:
[quote]Beste mensen,

Ben van plan om één van de 2 aangeboden pakketten te nemen. Enkele vragen aan de mensen die daar ook al een tijdje een webhosting pakket hebben.

Hoe bevalt het in zijn algemeen?
Hebben jullie veel storingen c.q. problemen gehad met name het uploaden etc.?

Kun je ook meerdere domeinen in het pakket toepassen?

Hier heb ik een opmerking bij, ik zit bij gethost.nl, weinig op aan te merken voor wat betreft de support en hosting maar je komt wel in de problemen in het begin met het afstellen van je weersprogramma, in mijn geval Weather display, doordat ik 4 domeinen heb was ik wel 2 weken bezig voordat ik de paramaters goed had ingesteld.

Groet Bob
Door WillemMoes
#61083
Ik ben begonnen aan de overstap, bij het aanmelden van de cronjobs blijkt het pad dat ik gebruikte niet te kloppen : /usr/local/bin/curl

is er iemand met cronjob opdrachten bij weservit?

----
Door Snarf2000
#61084
Via Cpanel naar cronjobs.
En daar heb ik voor een script staan:

/home/meteonoo/domains/meteonoordwest.nl/public_html/onweer/BO/bo_update.php >/dev/null 2>&1

Grt Frans
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8