Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
#72455
AenG schreef: 02 sep 2020, 08:48 Heeft iemand van jullie misschien een andere 5 daagse verwachting voor op je website die niet gebaseerd is op met.no?
Er is niets mis met met.no. Wel met een een script op de HWA server.
. . . EDIT 3 september
rest van bericht verwijderd wegens overbodig i.v.m. betere oplossing in volgende berichten
. . .
Laatst gewijzigd door wvdkuil op 03 sep 2020, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#72456
Bedankt voor je oplossing Wim. Alleen ziet deze verwachting er totaal anders uit dan die ik had. Dat is zo'n groot verschil wat ik mijn bezoekers niet wil aandoen.

Alleen heb ik nu wel een gapend gat op mijn startpagina omdat er iets aan de hand is met de HWA server. :cry:

Dat ik van met.no wil afstappen heeft te maken met de betrouwbaarheid. Ze zitten er regelmatig naast. Best vaak eigenlijk.
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (23.29 KiB) 2845 keer bekeken
Laatst gewijzigd door AenG op 02 sep 2020, 17:39, 2 keer totaal gewijzigd.
#72458
Ben benieuwd hoe dat er dan uit gaat zien.

Ik zit meer te denken aan de 6 daagse verwachting die onderaan de buienradar pagina staat. Lekker simpel, snapt iedereen. Mis hier alleen de minimum temperaturen.

Alleen als ik die opblaas dan ziet het er niet meer uit.


https://www.buienradar.nl/overbuienrada ... s-weerdata
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (19.37 KiB) 2845 keer bekeken
Laatst gewijzigd door AenG op 02 sep 2020, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#72465
Ik heb nu de nieuwe verwachting op mijn website staan. Dit ziet er helemaal niet verkeerd uit, en de verwachting loopt in de pas met andere voorspellingen. Ik heb alleen de achtergrond aangepast. Verder is alles standaard.
Ik stap in ieder geval af van de MOS-verwachting met de met.no voorspellingen.

Echt een aanrader.

Gr. Geert
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (238.53 KiB) 2829 keer bekeken