Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
#73989
Goede avond forum bewoners
ik heb een vraag aan jullie zie dat sommige leuke mooie website hebben gemaakt mijn petje er voor af
nu zit ik met een een vraag aan jullie waar hebben jullie de template weg gehaald of hebben jullie het zelf geschreven heb wel wat kennis van html en php hoor graag van jullie groet Martijn
#73991
goede avond vrienden van weer actueel ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar een template voor een website ik zie verschillende dingen voor bij komen zo als leuven-template ziet er erg mooi er uit
alleen mijn vraag is aan jullie waar kan ik het scrip downloaden of bij wie kan ik een aanvraag doen lijk me super om daar mee bezig te gaan vriendelijke groet Martijn
#73992
meteoparkstadveendam schreef:goede avond vrienden van weer actueel ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar een template voor een website ik zie verschillende dingen voor bij komen zo als leuven-template ziet er erg mooi er uit
alleen mijn vraag is aan jullie waar kan ik het scrip downloaden of bij wie kan ik een aanvraag doen lijk me super om daar mee bezig te gaan vriendelijke groet Martijn
Hallo Martijn,

De Leuven-template is niet meer beschikbaar voor nieuwe gebruikers. De ontwikkelaar - Wim van der Kuil - heeft als vervanger hiervan het PWS_Dashboard https://pwsdashboard.com/ in het leven geroepen. Dit is een veel gebruikte, mooie en stabiele template.

Een andere optie is bv. Meteotemplate http://www.meteotemplate.com/web/index.php visueel wat minder genuanceerd dan het PWS_Dashboard maar zeker het uitproberen waard.

Suc6, Koos
#73994
goede avond ben met PWS monitor bezig maar krijgt een probleem met een ding hij geeft een melding aan dat ergens een fout zit alleen ben er nog niet er uit waar de fout ziet mischien weten jullie waar het fout gaat en wten jullie een oplosing hier voor hoor graag van jullie

This small program is used to check your web server settings if they prohibit installing the PWS_Dashboard.

You only need to re-run this program if you encounter unknown errors.

check 1 : $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"]: result = OK, server = meteoparkstadveendam.nl

check 2.1 : Your current PHP version is : 8.0.15

check 2.2 : CURL support: result = OK

check 2.3 : simplexml support: result = OK

check 2.4 : GD support: result = OK: bundled (2.1.0 compatible)

check 3.1 : file_exists: result = OK

check 3.2 : chdir: result = OK

check 3.3 : file_put_contents: result = OK

check 3.4 : chmod: result = OK

check 3.5 : unlink: result = OK

check 4 : json support: result = OK

check 5 : load file from test site : result = ERROR load file from test site failed, no data or to few data chars FATAL
data retieved:>
There are fatal errors:

If you can not remove the errors yourself post your questions at
this "PWS_Dashboard part of the WW-forum
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#73995
Goede morgen,
.
Onderaan de boodschap staat:
.
If you can not remove the errors yourself post your questions at
this "PWS_Dashboard part of the WW-forum
Engelstalig:
Weliswaar is dat forum in het Engels, maar bijvoorbeeld de Chrome browser zal het Engels netjes in het Nederlands of Frans of Duits vertalen.
.
URL
Geeft u dan altijd ook de link naar uw website op. Kopieer die gewoon vanaf uw browser adres regel.
Voor meer dan de helft van de vragen is het echt nodig om uw website zelf te bekijken.
.
Uw probleem
Helaas is dit een bekend probleem met enkele (of 1 ?) hosting-provider.
Zie ook https://www.weather-watch.com/smf/index ... ic=72188.0
De DNS van uw provider is verouderd en heeft niet het laatste correcte IP-adres.
Dit probleem treedt soms enkele weken op, dan weer enkele maanden niet.
.
De template zelf heeft daar extra code om die fout te omzeilen.
Vermeld bij eventuele toekomstige problemen ook altijd dat dit uw eerste probleem was.
.
Kunt u deze versie testen?
Ik heb het startHere.php script iets aangepast, als u de bijgevoegde versie test kunnen we zien of dat het probleem werkelijk is.
Unzip en vervang het stratHere.php op uw website.
.
Oplossing
Gewoon doorgaan met de installatie, . . uw website eventueel met pwsWD . ./easyweathersetup.php
En dan de vragen beantwoorden.
Succes en bij problemen tot ziens op het pwsdashboard forum.
.
Wim van der Kuil

Gewijzigd: 2022-03-07 11:00 Aangepaste versie startHere script bijgevoegd
Bijlagen
(3.37 KiB) 165 keer gedownload