Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Gebruikersavatar
Door weerstationhoogeloon
#97
Hoi, ik ben Remie, eigenaar van Weerstation Hoogeloon. Voorheen ook al actief op HWA 1.0 forum.

Ben toch stiekem blij dat HWA 2.0 sneller actief is dan misschien verwacht :lol:
@Luc: Het is nooit leuk als een systeem crashed, maar chapeau, dat je het al weer zo snel op de rit hebt; het ziet er nu al prachtig uit, en het is nog niet klaar.

gr. Remie
Gebruikersavatar
Door overijse
#99
weerstationhoogeloon schreef: 13 nov 2019, 17:53 Hoi, ik ben Remie, eigenaar van Weerstation Hoogeloon. Voorheen ook al actief op HWA 1.0 forum.

Ben toch stiekem blij dat HWA 2.0 sneller actief is dan misschien verwacht :lol:
@Luc: Het is nooit leuk als een systeem crashed, maar chapeau, dat je het al weer zo snel op de rit hebt; het ziet er nu al prachtig uit, en het is nog niet klaar.

gr. Remie
Hoi Remie,

Welcome back, heb tevens gebruikt gemaakt om het dubbel bericht te verwijderen. Was immers een leuke test van de anti-spammer functie van het nieuwe forum. Zonder bevestiging van je eerste bericht kun je dus ook geen tweede bericht plaatsen zonder bevestiging van een Mod ;) .

Heb zo het flauwe vermoeden dat dit vele spambots zal tegenhouden.

Grtz
Kris
Gebruikersavatar
Door Luc
#100
8 schreef: Ben toch stiekem blij dat HWA 2.0 sneller actief is dan misschien verwacht :lol:
Haha, vorige week baalde ik als een stekker.

Maar juist als het even tegenzit moet je karakter tonen en doorzetten! Dat hebben ze me zo geleerd. En die wijsheid klopt als een bus.

Nu we 1,5 week verder zijn ben ik eigenlijk ook blij met de crash :lol: .

Ondertussen ben ik op de achtergrond nog steeds bezig. Elke dag weer een stapje verder. Ik wil nu even doorpakken zodat HWA2.0 weer helemaal staat. Maar ik heb me wel voorgenomen om nu 's avonds voor middernacht te stoppen ;-)

gr,
Luc