Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door gensnet-meteo
#72582
Dag lezers,

Ben het eigenlijk een beetje vergeten om me voor te stellen. Maar goed "better let as net" zeggen de Friezen.

Als kleine jongen ben ik altijd geïnteresseerd geweest in alles wat met het weer te maken heeft. Mijn vader had altijd een thermometer en soms een regenmeter in de tuin hangen/staan. Aanverwand heb ik ook een klokken tic en dan in het bijzonder met DCF77 klokken/horloges.

Verschillende weerstations versleten. In 2016 koop ik het weerstation Oregon WRM200 dat na amper drie jaar gebruik stuk gaat. Eigenlijk veel te snel voor het geld dat ik er voor betaald heb. Géén onderdelen meer voor te koop, omdat de fabriek die onderdelen maakt fauilliet is. In augustus 2020 een Vantage Pro gekocht. Weer financieel een rib uit je lijf maar ik heb dit weerstation gekocht in de hoop dat dit zo'n tien jaar probleemloos blijft werken.......

Ik woon in het zuiden van de moai en romme provinsje Fryslân en ben niet meer zo "piep" jong meer, maar nog redelijk gezond voor mijn leeftijd.