Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door beruys
#72998
Goedemorgen,

Vanuit het zonnige België groet ik alle weeramateurs in de Benelux die aan deze website hun bijdrage leveren.
Ik heb dat geruime tijd gedaan alleen ik zie nu dat mijn data (weerstation Poppel) niet meer bijgewerkt wordt.
Inmiddels heb ik de locatie van de het bestand customtextout10.txt veranderd. Ik kan alleen niet vinden waar ik dat kan in het control panel kan aanpassen.

Daarnaast heb ik ook nog een ander weerstation onder mijn beheer en dat is aan de Nederlandse kust. Ook hier zou ik de data van aan kunnen leveren. Moet ik daarvoor een nieuw account aanmaken of kan dat onder mijn bestaande account?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Met hartelijke groet, Bernard
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73000
;-) 2 actieve stations erbij: dat is mooi!
.
Als de locatie van je weerstation over een kleine afstand verplaatst wordt en binnen hetzelfde gebied blijft, dan zou je kunnen doorgaan met de oude historie, maar als je bijv. meer dan 1km verderop herstart, dan kunnen de omstandigheden afwijkend zijn, en is het meestal beter om dat als nieuwe aanmelding te behandelen.
Dat 2e station aan de Nederlandse kust is in die zin meer dan waarschijnlijk een nieuwe aanmelding die je zelf kunt invullen via de website:
dat moet kunnen met dezelfde account die je nu voor Poppel gebruikt
[indien het toch niet lukt, geef dan een seintje per PB naar 'Algemene Moderatoren' , incl. de stationsgegevens van het nieuwe station].
.
Bij een kleine verandering (zoals een kleine verplaatsing of een filenaam-aanpassing, o.i.d.) is het helaas aan de kant van HWA op dit ogenblik voor HWA2.0 nog handwerk om de database bij te werken.
Stuur aub een PB naar 'Algemene Moderatoren' met de gewenste aanpassing van de info om dit aan de gang te krijgen.

MVG, Anton