Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door MeteoGouda
#73330
Beste Weeramateurs,

Terug van weggeweest. Ik ben al lange tijd deelnemer aan Het Weer Actueel (HWA). Ik had me alleen nog niet aangemeld na de upgrade van de website van HWA.

Mijn naam is Michel en ik ben de eigenaar van Meteo Gouda. In Gouda hebben we een actieve Weerclub met 15 leden. 5 daarvan hebben een eigen weerstation (allen van het merk Davis). Daarnaast beheren we de weerstations van de Gemeente Gouda (welke is gesitueerd op het Huis van de Stad) en van GOUDasfalt (het evenementen terrein van Gouda). Al met al hebben we een meetnetwerk van 9 Davis weerstations. Zie www.meteo-gouda.nl/weerstations-kaart.php voor een overzichtskaartje.

Groet, Michel
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73331
Michel,

Hartelijk welkom (terug)!
Voor Gouda al een mooie inbreng in de HWA-stationslijst:
;-) nog een paar te gaan?

MVG, Anton
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73334
;) Bij 'Info voor weerstation Gouda(Bloemendaal)' staat onderaan al een verwijzing daarheen.

Heb ook de andere Goudse stations op dit aspect nagekeken:
- de weblink van 'Kinderboerderij' is heel informatief over jullie gemeentelijke samenwerking
- de weblink voor 'Plaswijck' heeft m.i. een probleempje, want nu een foutmelding bij aanklikken
- de andere Goudse stations hebben (nog) geen eigen weblink e.d. opgegeven