even voorstellen.
Geplaatst: 26 jun 2026, 15:12
Hallo allemaal,
Mijn naam is Twan en ik kom uit Roermond (Limburg). Al jaren heb ik interesse in het weer, maar sinds kort ben ik er veel actiever mee bezig.
Onlangs heb ik een Bresser 7-in-1 weerstation geplaatst in de wijk "ut Veldj" in Roermond. De metingen worden automatisch verwerkt op mijn eigen website, waar ik de actuele gegevens en historische grafieken laat zien. Het bouwen en verbeteren van die website is inmiddels een leuke hobby geworden.
Ik heb me aangemeld op Het Weer Actueel omdat ik graag ervaringen wil uitwisselen met andere weerliefhebbers en nog veel wil leren over weerstations, metingen en meteorologie.
Ik kijk ernaar uit om mee te lezen en af en toe mijn ervaringen of waarnemingen te delen.
Groeten,
Twan.
www.vanappeven.nl
Mijn naam is Twan en ik kom uit Roermond (Limburg). Al jaren heb ik interesse in het weer, maar sinds kort ben ik er veel actiever mee bezig.
Onlangs heb ik een Bresser 7-in-1 weerstation geplaatst in de wijk "ut Veldj" in Roermond. De metingen worden automatisch verwerkt op mijn eigen website, waar ik de actuele gegevens en historische grafieken laat zien. Het bouwen en verbeteren van die website is inmiddels een leuke hobby geworden.
Ik heb me aangemeld op Het Weer Actueel omdat ik graag ervaringen wil uitwisselen met andere weerliefhebbers en nog veel wil leren over weerstations, metingen en meteorologie.
Ik kijk ernaar uit om mee te lezen en af en toe mijn ervaringen of waarnemingen te delen.
Groeten,
Twan.
www.vanappeven.nl