Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door jeroenzwart
#60487
Kom er net achter dat mijn weerstation op HetWeerActueel er al 3 uur uit ligt:( . Maar mijn internetverbinding is goed, de gegevens worden geupload naar mijn site en mijn site is in de lucht. Toch is er een storing, hoe kan dit?:huh: Mijn verbazing is groot als ik zie dat mijn stations niet het enige station is wat er al 3 uur uit ligt:woohoo: . Bij vrijwel de helft van alle stations blijkt hetzelfde gaande. Wat is hier aan de hand???:huh: :huh: :huh:
Door hanszzz
#60488
Wel heel appart dit :unsure: denk dat de upload met de wd gebruikers het alleen nog doet.

Grt Hans
Door Jannes
#60490
Goedendag

Ook WD ligt eruit want dat programma gebruik ik en mijn station is ook eruit De verbinden is oke. Het zit bij het weer actueel.

Gr Jannes
Door Meteo Hoogeveen
#60491
Goedemorgen.

Ik gebruik VWS voor de upload en deze wordt wel weergegeven.

Groet,

Bert
Door SpeedyGJ
#60492
Ik weet niet of de storing nog aanwezig is?
Het kan zijn dat er een storing in de server zit/zat waardoor sommige weerstations niet kunnen/konden uploaden.
Door jorissynaeve
#60493
Hier ook nog storing. Mijn station en 3 andere bv in Oost-Vlaanderen zijn nog offline. Nochtans is er geen problemen met mijn uploads. Ik gebruik meteohub.
Door Willy Peters
#60494
Hier ook nog een storing. De upload naar HWA gebeurd met WL. Heb ook geen SMS melding gehad.

Willy

meteo wijchen
Door Weerstation Kaatsheuvel
#60496
Hallo Luc,

Half Brabant ligt eruit op HWA waaronder ik.
Succes met het oplossen.
Groeten,
Hans
Door Weerstation Kaatsheuvel
#60498
Goedemorgen Luc,
Ik zie mijn gegevens weer op HWA.
Mis ik en alle anderen ook een gedeelte van de historie?
Dank je wel. :)
Groeten,
Hans :) :)